დრეს ტრანსპორტში მგზავრობბისას ვიხსენებდი ცემს ბრეინსთორმებს და აუცილებლად დავწერ

. ნელნელა პოსტს დაწყობილი გეგმაც დამელაგება მტელი დახმარე საშუალებებით ( ანუ გონების განვითარების ).
მოვალ ძალიან გვიან ანუ სადრაც 3 ან 4ზე.
* * *
ხო და მოვედი. მართალია უფრო გვიან კი არა და

ნუ ჩანს რომელზეც მოვედი
-----------------
მაგრამ რაში მდგომარეობს გონებრივი განვითარება ანუ ჩვენი გონებრივი შესაძლებლობის ზრდა ?
QUOTE
რა ტექნიკური მიმდინარეობა იჩენს თავს ტვინში ოპტიმისტური და პესიმისტური განწყობილების დროს ?
QUOTE
ანუ ტვინის ფუნქციონალობა კონკრეტული მიმართულებით იწყებს ზრდას და განვითარებას ერთი და იგივე საქმის ხშირი კეთების დროს ?
-----------------
ეს კითხვები რომ არ მავიწყდებოდეს
მეორე შეკითXვასტან დაკავშირებით საინტერესო რამ ცანს. ანუ დამოკიდებულია ადმაიანზე. მაგ: თუ ადამიანს სჭირდება ჯერ წაქეზება და მერე ასრულებს საქმეს მაშინ ოპტიმისტური განწყობა უფრო შეუწყობს ხელს სწავლაში და სამუშაოში და ზოგადად განვიტარებაში. და პირიქით : ზოგმა ჯერ უნდა შეწუხდეს , იფიქროს და შემდეგ წაქეზება. ანუ ჯერ ცუდზე ფიქრობს, რომ არ გამოუვა და მაქსიმუმს აკეტებს . უფრო პესიმისტური დამოკიდებულება შველის.
ისე კი ტავისთავად ოპტიმისტური უკეტესია ვიინადაინ უკვე ვინ არ ამბობს რომ პოზიტიური აზროვნება და აზრები მატერიალიზირებული ხდება. რაც უფრო პოზიტიურად და ოპტიმისტურად უყურებ საქმეს მით უფრო დიდი შანსია რომ გამოვა. ანუ აი ადამიანს სჭირდება ისწავლოს დიდი წიგსნი 1 კვირის განმავლობაში. თუ დაიწყებს წუწუნს და ვაი ეს როგორ გამომივა და აშ არც არაფერი გამოუვა და რაც მტავარია რომ ის ცოტა წანაკითხიც კი არ დაემახსოვრება. აი პოტიმისტს კიდევ სხვა რამე მოუვა. ცოტა რომც ისწავლოს წაიკითხოს მალამოსავით ჩაუწვება ტვინში და საჭIორების შემთXვევაში აუცილებლად გამოიყენებს იმ ცოდნას და ისე გამოიყენებს რომ ნაკლებად შესამჩნევი იქნება სხვა რარაცის არცოდნა.
მესამე შეკითXვაც ძალიან საინტერესოა და საინტერესო ფაქტებსაც გაგვახსენებს. კერძოდ ანალიტიკური აზროვნების ან ლოგიკური აზროვნების დაქვეითების შემთXვევაში ვარჯიშებით შეიძLება რომ ადამიანმა ამოქაჩოს ტავი. ანუ ასეთ აზროვნბაზე ყველაზე კარგად ჩანს . აი ეხლა რომ ზიან და მეცადინეობენ უნარებშიი ზუსტად ე სარის. მაგრამ ვინც მეცადინეობს იზეპირებს ( გვაქსვ ქართველებს ეს ფაანტასტიური ნიჭი

) და სხვა მაგალიტებზე ნუ აი ვერ ხსნიან მარტივ ამოცანას.
ხო და შეკითXვა კიდევ შეიძლება თუ არა კონკრეტული მიმართულებით. კი შეიძLება უბრალოდ ეს ტოტალიტარისტულ რეჟიმში

( მამლუქები და სტალინი

არაფერს არ გაგონებს ?

) გამოიყენება უფრო.
ჩემი პირადი დაკვირვება + აზრი : სკოლაში სწავლისას ვლინდება ადამიანის ხასიათი . ბავშვს რომელირაც საგანი ან უყვარს ან არა. უზომო პასუხისმგებლობა არის მასწავლებელზე და მე მგონი რომ მასწავლებელმაც უნდა ნახოს და შენიშნოს თუ სად მიდის ბავშვის ტვინი.
1. ლიტერატურა და ენა ( ფილოლოგია ) საკმაოდ გამომდიოდა. ისედაც ვერბალურად გადაცემის უნარი კარგად მაქვს განვიტარებულიუ, ფონეტიკა იოლად მიდიოდა. ეს ცემტვის ტავისტავადობის ფორმაშია.
ზოგს ეს არ გამოსდის. საწიროების შემთXვევაში ასეთებს შეუძლიათ ( სურვილი თუ აქვთ ) განავიტარონ ეს უნარი.
2. ბიოლოგია კიდევ .... შევამჩნიე რომ ადამიანები ვისაც ეს საცოდავი ბიოლოგია ან არ მოსწონდათ ან მიზნობრიობას ვერ ხედავდნენ არიან ინტიმურ საკითXებში საკმაოდ დაკომპლექსებულები . ანუ ეს ულტრაფიოლეტი , და ბალახი და მწერი დარაც ხორცის და ინტელექტის კავშირში ბზარი შეინიშნება ამ საგნის არსიყვარულში . აგრეტვე დამოკიდებულია იმაზე ვინც ასწავლის ამის კონტროლი .
3. ფიზიკა , მატემათიკა კიდევ უმაგრესი რამეა. ჩემთვის ფისოლოფიის დარგში გადადის ეს ყველაფერი ვინაიდან ფიზიკის მეშვეობით ვხვდებით რომ ჩვენს ირგვლივ პროცეში , კნოპკის დაჭერით მარტო და აი ტელევიზორი იმიტომ აჩვენებს რომ მე მჭირდება , არ ხორციელდება. ფიზიკა აცოცხლებს ჩვენს გარშემო მყოფ ობიექტებს და სიტუაციებს. მათემათიკა კიდევ ლოგიკას გვასწავლის.
4. ისტორია ,ყველაზე საეჭვოა. ცნობილია რომ ისტორიას წერენ გამარჯვებულები . ადრე მასსმედია ასეთი ენაგრძელი რომ არ იყო მართლაც ასე იყო. თან ისეთი რამეა ისტორია რომ სულ ეჭვის ტვალით უნდა უყურებდე. ადამიანის ბუნებიდან გამომდინარე თავისტავად. ხო და თუ კი დააინტერესებ ბავშვს მასწავლებელი , ბავშვი წაიკითXავს უამრავ წიგნს, ჩაატარებს კვლევას და საერთოდ შეუდგება ანალიზს თუ რას უფრო დიდი ალბათობა აქვს სიმართლის . რაც ტავისთავად გარკვეული მიმართულებით ტვინს აამოძრავებს. იმასაც დავამატებ რომ ძალოვან ორგანოებში ვინც "ფიქრობს" იმათ თითქმის ყველას მოსწონდა ისტორია.
5. გეოგრაფია . საკმაოდ აბსტრაგირებული საგანია ვინაიდან ვისაც ეგ მოსწონდა პრაქტიკულად გამოირცვე ა მართლაც მოგზაურობის სიყვარულით. უბრალოდ ბევრნი ნომინალურად სწავლობენ ამ საგანს .
-------------------------
კიდევ მაქვს დასაწერი და დავწერ აუცილებლად