ქაფქიანაჯერ ერთი, ერთი აბზაცი არ დამითმია. მერე მეორე, რომც დამეთმო, არანაირად არის უსამართლობა. ლემის და ბრედბერის ყველა იცნობს და რამენაირად ჩემი ანოტაციის გარეშეც წაიკითხავენ. გლუხოვსკის ხალხისთვის გაცნობა ბევრად მნიშვნელოვნად მიმაჩნია, თუნდაც იმ მცირე ფორმით, ფორუმის თემის პირველი პოსტი რომ ჰქვია.
და კიდევ ერთხელ ვიმეორებ, ერტი თემის ერთ პოსტში ყველასთვის დამაკმაყოფილებელ ინფოს ვერ ჩავატევდი, უკაცრავად.
thanosბიჭო, სენდმენის მერე დესის სპინოფი ხოგაქ წაკითხული :დ ბოლოში კონსტანტინესთან ერთად რო Iჩითება და პრეზერვატივის რეკლამას აკეთებს
"დროის ფასი" და "სიცოცხლის ფასი" ჰქვია წიგნებს.
აი,ესარის რა. რუსებმა გამოსცეს ერთიანად:
» სპოილერის ნახვისთვის დააწკაპუნეთ აქ «
* * *
ერთსაც დავწერ და მოვრჩები ამ თემაზე კამათს. ვაციტირებ პირველი პოსტიდან:
""უილიამ მორისმა 1890 წელს გამოაქვეყნა "ახალი ამბები არსაიდან", რომელიც 21-ე საუკუნის მდგომარეობას აღწერს. მორისი ერთ-ერთი პიონერია დისტოპიის ჟანრში, რომელიც თავისი იდეებით პრეინდუსტრიალიზაციურ ეპოქას ეტრფოდა."". .......
"ამ მხრივ აღნიშვნის ღირსია კიდევ ერთი რუსი ავტორი - დიმიტრი გლუხოვსკი და მისი უდავოდ გამორჩეული საგა - "მეტრო 2033''. შემდგომში სიქუელი - მეტრო 2034 და ასევე კიდევ ერთი ანტიუტოპია - „მომავალი“"
__________
თუ დააკვირდები, ორივე ავტორს თითო წინადადება აქვს დათმობილი. (და არა ერთი აბზაცი). და კიდევ უფრო თუ დააკვირდები, მიხვდები, რომ მორისზე თუნდაც ეს 1 წინადადება იმიტომ წერია, რომ ის იყო ჟანრის ერთგვარი პიონერი. ხოლო გლუხოვსკი, მოყვანილია 21-ე საუკუნის დისტოპიური ჟანრის მწერლობის მაგალითად.
ეხა, გინდ ბრედბერი შეადარე ამათ გინდ ლემი და გინდ მესროპ მაშტოცი
This post has been edited by Henyd0r1 on 25 Feb 2015, 11:54
.