მაგრამ მე "დაიმსახურას" მაგივრად "შეცდომა დაუშვას" ჩავსვავდი... რადგან "დაიმსახურა" უფრო დადანაშაულებაა - ეს კი უფრო შეცდომის გამოვლენაა რომ გამოსწორება მოხერხდეს.
გამოსავალი არის ორი:პირველი - მე ამას ვერასოდეს ვერ ვაპატიებ... ყველაფერი დამთავრდა... მტკვარში გადავვარდები... bla-bla-bla... ნუ აქ ქალს რჩევა უკვე აღარ ჭირდება...
მეორე - მას უნდა რომ ყველაფერი გამოსწორდეს და თავთავის ადგილებზე დადგეს, ის ფიქრობს, რომ ქმარი კი "ღორია" მაგრამ სადღაც მანაც "შეცდომა დაუშვა" და ამოქმედდება ასე -
რაკი კაცი სექსს ეძებს გარეთ, ზნაჩიტ სახლში მას რაღაც აკლია. ქალმა უნდა გაარკვიოს რისო არქონა აიძულებს ქმარს, რომ ასე მოიქცეს და ეს უკმარობა უნდა შეუვსოს.
= 1 =ეს შეიძლება იყოს სექსის არასაკმარისი ოდენობა
- "უი იცი ძვირფასო ხვალ იმდენი საქმე მაქვს... ხომ არ დაგვეძინა?.." ან კიდევ - "იცი დღეს რაღაც ვერ ვარ ხასიათზე" ან ასე:
- "რა დროს ეგაა?.. განა არ იცი ჩემი გარებიძაშვილის სიძის ბებია რომ გარდაიცვალა..."

და ეგეთი წვრილმანები - უბიძგებს კაცს, რომ ის რაც არ აქვს - წავიდეს და "იყიდოს".
გამოსავალი - უნდა შემცირდეს "უარის ფაქტორი" უკიდურეს მინიმუმამდე.
= 2 =კაცს აკლია "რაღაც სხვა"
აქ არაა საუბარი რომ მას ჰამაკში უნდა ფეხზედადგომილებმა რომ ისიყვარულოთ

... შეიძლება რაღაც ძალიან ჩვეულებრივი უნდოდეს ან უჩვეულო და უბრალოდ პრინციპებს ვერ გადააბიჯა... როგორ უნდა გაიგო რა უნდა?..
გამოსავალი - ჯერ შევთანხმდეთ რომ რაც არ უნდა უნდოდოს ეს შენგან უნდა მიიღოს და არავინ სხვისგან. და რა უნდა თუ ვერ გიბედავს ამის თქმას, მაშინ შენ უნდა "შეაპარო" რაღაც ისეთი, ცოტა უჩვეულო, რომ არც გაღიზიანდეს (რაკი დაკომპლექსებულია) და რომ მერე რაკი "მოსულაო" და თვითონაც "შემოგბედოს"...
= 3 = და უმთავრესი (ეს ქართველ ქალებს ძალიან მაგრად გეშლებათ და ამის გათვალისწინება ნორმალურ წყვილშიც არავის აწყენდა) საქმე იმაშია რომ მამაკაცი შენს გვერდით თავს ვერ გრძნობს იმდენად "სასურველად" როგორც სინამდვილეში არის... ეს იმისი ბრალია რომ ქალს უტყდება ინიციატორობა, ძირითადად აქტიურობს მამაკაცი, ქალს თუ მოუნდა ის ან რაიმენაირად მიანიშნებს ან სულაც დაუცდის "კაცს როდის მოეპრიანება" და მერე იყოსო... და რას ღებულობს მამაკაცი - ყველა სექსი იწყება იმით რომ მას უნდა ქალი... ის კი აქეთ - არავის არ უნდა თითქოს... სექსისას ქალს უტყდება ხმების გამოცემა, დაჟე ორგაზმისასაც უმეტესობა ცდილობს რომ არც კი შეეტყოთ მისი არსებობა... არა და საქართველოში მამაკაცებს თქვენამდე ყველაზე ხშირო სექსუალური აქტი - პორნოგრაფიულ მასალასთან ქონიათ. იქ კი ქალები ისეთი გავეშებით გმინავენ თითქოს მარტო აი ამ ერთი ჯერისათვის ღირდაო ცხოვრება

... რეალში კი რაკი მისი ცოლი ამას ისე არ გამოხატავს როგორც ვიღაც პორნოვარსკვლავის პარტნიორი ქალი - ის კომპლექსდება... ის თვლის რომ მამრობითად განუხორციელებელი... და ფლუსტრირებულია და მიდის პუტანკებში
გამოსავალი - მოდით რა მორჩით ამ წესიერი ქალობანას თამაშს... წესიერება მოიცავს რომ დარჩე ერთი მეუღლის ერთგული ყველაფერში ყველანაირად და ყველას წინაშე... წესიერება არ მოიცავს მაინცა და მაინც ამ მისიონერულ პოზას და ბალიშზე დალაგებულ უმოქმედო ხელებს

... ქმართამ იყავი ბოლომდე "ავხორცი მდედრი" მას თუ უნდა ფეხბურთის ყურება და შენ თუ გინდა სექსი - შეგიძლია დაუცადო მატჩის დამთავრებამდე, ან შეგიძლია მოანდომო მასაც

... იმენნა მიდი და ნაგლად შეაბი...მიუჯექი გვერდზე, ხელი მუხლზე დაადე, მერე შენივე ქვედა ტუჩი კბილებსშუა მოიქციე, თვალები ნაგლად მიაბჟირე და ეს ხელი მას ფეხის შიდა მხარედან მაღლა - მაღლა ააყოლე როცა "იქამდე" მიხვალ, "უხ"თქო თქვი და იმენნა ნაგლად ჩაავლე... თუ მოუნდა სექსი ან თუ ფეხბურთს ვერ ელევა - ის ასეც და ისეც "რაღაცის" მოსამოქმედებლად ან სათქმელად დაიძრება, შენ კი არ აცალო, ნაგლად მიახეთქე ისევ დივანის საზურგეზე და ეგრევე ქვედა ტუჩზე დაუზასე... ნუ იქნები სტატისტიკური და მოსაწყენი... ნუ იქნები ეს "წესიერობანას მოთამაშე" დაკომპლექსებული "ცოლიკო" ეგ უკვე სცადე და ხომ ხედავ - რქებიც დაგადგეს... ქალი უნდა იყოს "ავხორცი და ნაგიჟარი" და თუ წესიერება გინდა - ამ ფრაზას დაუმატე ეს ორი სიტყვაც "მხოლოდ მასთან" და მიიღებ წესიერსაც სექსუალურსაც და იდეალურ მდედრს, რომელთანაც მამრი თავს ცაში მფრინავ სუპერმენად იგრძნობს... და უღალატებს კი არა ჯოჯოხეთამდეც ერთგულად გაყვება...
რაკი "გრუზინები" ვართ - ყველაფერზე კი არ უნდა "დავიგრუზოთ" კაცო... გავუღიმოთ რა ერთმანეთს - ბლიად
----------------------
! ! ! ამირჩიეთ პრეზიდენტად და მე გპირდებით იმას რაც არც გქონიათ, არც გაქვთ და არც გექნებათ არასოდეს ! ! ! (შემოხაზეთ 69)