ერთხელ სადღაც 200 წლისკენ ერთმა ყველაზე დიიდმა ალმასების კომპანიამ გადაწყვიტა
ბრილიანტი გადაექცია დახვეწილობის მწვერვალად, რათა ექცია ახალი ათასწლეულისთვის ყველაზე
სასურველ საჩუქრად. ამ შემთხვევაში კომპანიას უნდა მოეგო როგორც
ქალების(საჩუქრის მიმღებების) ისე
მამაკაცების(საჩუქრის გამცემების) გული.კომპანიამ ამისთვის მუშაობა დაიწყო, საქველმოქმედო აქციებზე გამოჩენით, შემდეგ უელსის პრინცის მონაწილეობით ლონდონში წარადგინეს დიიდი 203 კარატიანი ალმასი, ცნობილი მოდელიორის ჩვენებაზეც წარმოადგინეს საიუველირო კოლექცია თემაზე "მილენიუმი" და პარალელურადაც ქმნიდნენ ახალ და ორიგინალურ კოლექციებს და ეს აქციები ეხებოდა ერთ თემას -" ალმასი მილენიუმის სიმბოლო"(მილენიუმი კი ყოველდღიური მოვლენა არაა) რაც მთავარია ალმასთან დაკავშირებულ ყველა ივენთს აშუქებდა მედია, რამაც შედეგი გამოიღო და ახალი წლისთვის გაყიდვები გაორმაგდა( ან გასამ-ოთხმაგდა)ვალენტინობას კი პიკს მიაღწია,
როგორც ჩანს დიდმა ბრილიანტების კომპანიამ მიზანს მიაღწია და ყველაზე სასურველ საჩუქრად აქცია თავისი პროდუქტი....
ნეტა ამ ეტაპზე რა საჩუქარია ყველაზე სასურველი,ბრილიანტი ახსოვსღა ვინმეს