მეტი კორექტულობა გმართებს როცა კაცს თვალებში არ უყურებ და კომპიუტერის საშუალებით მიმართავ

აი ამიტომ არის ეგ და მსგავსი ვიდეოები ბავშვური, რომ ხალხი ზღაპრებს იჯერებს . რომ ჰონდა ბმვ-ს შესაბამის მოდელს ჯობს და ა.შ.
რატომ არიან აუდი,ბმვ, მერსედესი და ლექსუსი ერთ ლიგაში? იმიტომ რომ მათი წონა,ცხენები, გაბარიტები,კომფორტი და ტექნოლოგიური მიღწევები ყოველთვის თითქმის ერთ დონეზეა.
მაგ ვიდეოში გამოყავთ ~900 კილოგრამიანი ჟეშტი B18C ძრავით + 1.1 ბარზე დანასტროიკებული ტურბოთი და როგორც M3-ს პატრონი წერს დინოზე 450 ცხენი აჩვენაო.
M3-საც აქვს ტურბო,ოღონდ 0.2 ბარ-ს უბერავს - 450 ცხენით. და მაგ ვიდეოში ქონია სტანდარტული სცეპლენია.
მეორედ როცა სცეპლენია შევცვალე და ტურბოს ბუსთი 0.8 ბარ-ამდე გავზარდე აღარ დამიდგაო.
დასკვნები თავად გამოიტანეთ :
სივიკი - 450hp/900 კგ
M3 - 450hp/1600 კგ
თუ მარტო გასწრების მუღამია მაგ შემთხვევაში ბაზარი არაა, მსუბუქი იგივე ცხენებით უნდა უსწრებდეს მძიმე მანქანას .
მაგრამ მერე მოდის მთელი პოემები იმაზე თუ როგორ ჯობს ჰონდა ბმვ-ს , თურმე ბმვ სულაც არ არის სწრაფი და ა.შ.
This post has been edited by spec on 29 Aug 2013, 10:39