ერთსაც გავაოფებ და მაგის დედაც და მორჩა
TDDსწორი უთქვია მერე რა გიკვირს

როგორ წარმოგიდგენია შენ აბა 1993 წლის მანქანა 4 ცილინდრით 280 ქარხნული ცეცხლოვანი რაშით, შემდეგ იგივე მოდელის II, III, IV, V VI VII, VIII. და IX ვერსიები,ბევრად უფრო დახვეწილი ტურბინით,ძრავით, სწავავის თუ ზეთის სისტემით,შემფრქვევებით,კარობკით - გაზრდილი მოცულობით (2.5) ისევ 280 ცხენი

(საუბარია იმპრეზაზე და ევოზე) რაშია საქმე? რატომ ვერ ემატებთ ცხენები? იაპონური ტექნოლოგიები ვერ ქაჩავენ ვითომ? ეხლა წარმოვიდგინოთ დაახლოებით აღნიშნული ტექნოლოგიის ძრავი, 6 ცილინდრით და გაცილებით დიდი მოცულობით 2.6 (ნაცვლად 2.0) სიმძლავრე მაინც 280

ამდროს BMჭ -ს M სერიის ავტომობილები ყოველ სერიაზე მომატებული ძრავებითა და თითქმის გაორმაგებული სიმძლავრით გამოდიან

მემგონი ხვდები რომ ამ შემთხვევაში საკანონმდებლო შეზღუდვებთან გვაქვს საქმე. წინააღმდეგ შემთხვევაში მსოფლიოში საუკეთესო დრაგსტერი ავტოები ვერ იქნებოდნენ - ევო,სკაილაინი,სუპრა (მიცუბიში,ნისანი,ტოიოტა) ნუ სუბარუ ცალკე თემაა
რეკორდებსაც BMჭ -ებით დაამყარებდა ხალხი დაგტრ-ებს აღარ დაუწყებდა დევნას. ჯადოქარი კი არაა აბა ეს ხალხი 5 000 დოლარიან მანქანას ჩამოიყვანენ დაახარჯავენ თავზე 5 000-ს და ასწრებენ0-და 60 000-იან მანქანებს (აგერ ჩვენმაკლუბელმა სტოკი sti -თ გაუბაბანა 80 000 დოლარიან ლამბურჯინს თავის დროზე)
Ferladorარსპრავედლივი სასჯელის ფორმა და ზომები როდის გავასაჩივროთ?
This post has been edited by datunia93 on 23 Dec 2013, 23:38