თU ოფია ოფი იყოს მაშინ
TDDმივყვეთ ეხლა ნაწილ -ნაწილ და პუნქტობრივად, მე რასაც გკითხავ მიპასუხე ყველაფერზე, ისე არა ოღონდ რო კითხვა შემიტრიალო და ამით პასუხი გაცემულად ჩათვალო ოკ?
ევოში ნაკლებად ვერკვევი, ვარ სუბარუს მფლობელი მაგრამ ფაქტია, რომ როგორც იმპრეზა არის wrx 250 ცხენით და STI 280 ცხენით, ასეა ევოც RS ვერსია არის 280 ცხენით, მეორე ვერსია არის 250 ცხენით, გაითვალისწინე, რომ ეს სიმძლავრეები აქვს ამ ძრავებს (სუბარუსაც და ევოსაც) დაწყებული პირველი ვერსიიდან დამთავრებული IX -მდე, ასევე გაითვალისწინე ის, რომ სუბარუ იმპრეზა სტი-ს რომელიც არის სტანდარტული 280 ცხენით, თავისივე ტურბინით, თავისი ძრავით, თავისივე კარობკით ხიდებით და ყველაფრით, მხოლოდ ეკუ -ში კომპიუტერული ჩარევით შეუძლია მოგვცეს 400 ცხენი - (საბურავზე დაახლოებით 300-320) რით ახსნი ამ ფაქტს?
მეორე კითხვა (მე სამწუხაროდ ინტერნეტიდან მონაცემების მოძიება ცოტა მიჭირს და დიდი ხანი ვუნდები ხოლმე და შენ გკითხავ ბარემ, როგორც ვხედავ ზეპირადაც ბევრი იცი) ხომ არ გახსოვს M სერიის ავტომობილების სიმძLავრის ზრდის დინამიკა? მე როგორც მახსოვს M-სერიის ძრავების როგორც მოცულობა ასევე სიმძლავრე სერიიდან სერიამდე მნიშვნელოვნად იცვლებოდა (უმჯობესდებოდა) რაც შეეხება ბოლო M5-ს და მის 4.4 -მდე დაპატარავებულ ძრავს -საჭირო სიმძლავრე ამოიღეს ამ კუბადურიდან და გაზრდილი ზრავი თანმდევი გაზრდილი წონით, ავტომობილის ბალანსის დარღვევით და მთელი ამბებით აიცილეს თავიდან ასე მარტივად გერმანელებმა.
რაც შეეხება 100 კმ/სთ-ს დაფიქსირების დროს, მოგეხსენებათ ამ დროს აფიქსირებენ ადგილიან აჩქარებით, თU გაქვს ნანახი როგორ ხდება ეს, შეამჩნევდი, რომ ამ დროს არ ხდება ე.წ "დასტარტვა" ანუ 4X4 გამწევი მანქანა არ იყენებს თავის რესურსს, ჩვეულებრივად, აგრესულად იძვრება და აწვებიან აქსელერატოლს ბოლომდე -შედეგად ვხედავთ, რომ 4 000 აბაროტამდე ანუ 30 კმ/სთ სიჩქარემდე იმპრეზაც და ევოც ჩქარდება ჟიგულივით და მერე გაკრავს სავარძელზე -შედეგი 6.3 წამი (მე ნაკლები ვიცოდი 5.2 თუ სწორად მახსოვს) მაგრამ თუ გავაკეთებთ ასეთ რამეს - აგვყავს ტახომეტრი 4-4 500 ამდე, რესკათ ვუშვებთ სცეპლენიას და ვაწვებით გაზს ბოლომდე ვნახავთ რომ ქარხნული მანქანა 4.7 -წამშიც კი შეიძლება აჩქარდეს (შემიძლია პმ მოგწერო ნომერი, რუსთავში რო ვიქნები დავტესტოთ, რეალურად მყავს ეს მანქანად ა შედეგს ნახავ შენი თვალით) ... ლანჩ კონტროლი რატომ ახსენე ვერ მივხვდი სიმართლე რო გითხრა

ლანჩკონტროლით რო ნახო შენ იმპრეზის ან ევოს სტარტი დარწმუნებული ვარ M5-იც კი გაგიტრუხდება

ოღონდ მართლა
აგერ ნახე ვიდეოები, სრულიად სტოკი IV ვერსიის იმპრეზის -http://www.youtube.com/watch?v=5_wSl7RxLOc#t=11 აგრესიულად დაძვრა და სტარტი
http://www.youtube.com/watch?v=cyKc-pZ6sYs -განსხვავებას შეამჩნევ დროშიც და აჩქარებაშიც

(რავიცი, მე რასაც ვუყურებ დაახლოებით 5 წამში ჩქარდება)
არ ვიცი ეს მანქანა მართლა

შეგიძლია კარგად დაგუგლო და შეიძლება საიუბილეო, ან სპეც გამოშვება აღმოჩნდეს (არის იმპრეზები S სერიით რომლებიც ასევე არიან 300 + ცხენებით) მაგრამ ეს არ არის სერიული, ეს არის სპეც გამოშვება ვთავქთ რალის სამყაროსთვის, ვთქვათ იმ ქვეყნებისათვის სადაც შეზღუდვა არაა და ა.შ
მოკლედ პასუხი გაქვს გასაცემი

:
1. რატომ ვერ მოახერხეს იმპრეზას და ევოს მწარმოებლებმა დაახლოებით 20 წელი (I ვერსიიდან IX -მდე) ქარხნული R ანდა STI
მოდელების სიმძLავრის გაზრდა 1 ცხენითაც კი

იმ ფონზე, როცა გერმანული M -სერიის ძრავის სიმძლავრე განუწყვეტლივ იზრდება.
2. რით აიხსნება, რომ მაგალითად სუბარუ იმპრეზა სტი -ს VII ვერსიის 6 სიჩქარიანი კარობკა და სხვა დეტალები თავისუფლად უძლებს 400 + ცხენებს ? (კარობკა 700 მდე თუ სწორად მახსოვს)
3. მსოფლიო რეკორდის დასამყარებლად რატომ ატიუნინგებენ მხოლოდ იაპონურ ავტოებს მსოფლიოს ცნობილი ტუნერები? (სუპრა,GTR, ევო)
ToyotaMR2 -სიდოური გამოშვებაა ხო არ იცი?

რამდენი ცალი გამოვიდა თუ გახსოვს კაი იქნება თუ დაწერ
This post has been edited by datunia93 on 24 Dec 2013, 17:20