LOL
TCP/IP როგორ მუშაობს ცოტა რომ უკეთესად იცოდე მიხვდებოდი

იტოგში სერვერი აგზავნის პირველ პაკეტს , რომელიც შენამდე მოვა "პინგის ნახევარი + პაკეტის ზომა/სიჩქარეზე" წამში, მერე შენი კომპი უგზავნის უკან კონფირმაციას რომ პაკეტი მიღებულია. სანამ ეს კონფირმაცია არ მივა სერვერამდე, შემდეგ პაკეტს არ გამოუშვებს, ანუ გამოდის რომ ყოველი 1 პაკეტის გადაგზავნის მერე უქმად იკარგება 1 პინგის ტოლი დრო ... (უფრო სწორად ფრეიმის და არა პაკეტის, მარა ახლა ფრეიმი რაღაა მაგის ახსნა მეზარება). მოკლედ იმისი თქმა მინდა რომ 1 კონექშენი ვერასოდეს ვერ დატვირთავს არხს 100 %ით, თუ პინგი 0 არაა ... მაგიტომაა რომ კონექშენების რაოდენობის გაზრდით იზრდება მარგი ქმედების კოეფიციენტი