ABABUAრავიციი მაგ ამბიდან ცოტა არ იყოს აზრი ვერ გამოვიტანე, სადაც ამოვიკითხე ყველგან წერია რომ წყალში მოლეკულების გახლეჩა H H O -დ იმხელა ენერგია უნდა რომ მაგდეს იგივეს დაწყვით ვერ მიიღებ, ეი ეკონომიას რაც შეეხება სუფთა ჟანგბადით რო გაზარდო ჩვეულებრივ ჰაერში ჟანგბადის მოცულობა (ვთქვათ 12%-დან 25-მდე ან რავიცი . . ) ეგ უფრო ეფექტური იქნება, ბენზინის სრული წვა მოხდება და მქკ გაიზრდება სხვა მიზეზი ვერ ვნახე მაგ სისტემის, უბრალოდ ბენზინის სრული წვა თუ მოხდება მაგ HHO -თი თორე მეტი ხერი მგონი არც არის.
dxm1ქარხნულზე იაფი რატო დაგიჯდება გეტყვი.
იქ ქარხანა თავისას ტეხავს, მუშების ხელფასი ცალკე იხდება პლიუს ამას გადასახადები, ტრანსპორტირება, განბაჟება, და ვინც ეგ დააპროექტა კიდე იმის ფული.
ახლა აქ რა ხდება, სამფაზა ძრავი რო იყიდო ამაზონზე არის 48 ან 96 ვოლტიანები 20 კილოვატიანს უნდა 1500-1800 დოლარი. კონტროლერი 1 000. დამტენი თუ ვერ გააკეთებ ეგეც 300-400 მაქსიმუმ.
მანქანას უმატოროდ და იმ ყველაფრის გარეშე რაც არ დაგჭირდება ანუ კუაზო ზბორში, ვთქვათ მიკრა 1 000 დოლარად იყიდი ეგეც მაქსიმუმ.
აკუმულატორები 300 ამპერიანი 4 ცალი რო აიღო გამოდის 14,4 კილოვატი. 1 000 დოლარი ვიანგარიშოთ მაგაშიც ან 1500 გრუბად, ორი წინ ჩავა მატორზე მძიმე არ არის ორი ცალი შანსი არაა ორსაც უკან მოუძბნი ადგილს, არ დამიწყოთ ახლა სად უპოვი ადგილოს მომეცით და მე ვიპოვი

ეს ყველაფერი მარტო იმის შეცვლით რო აკუ იყიდო მჟავა. დანარჩენი ყველაფერი ნაყიდია
1500+1000+300+1500=4300 ამას დავამატოთ მანქანა 1 000 დოლარი ესეც 5 300 დავამრგვალოთ 6 000-ზე ნა ვსიაკი სლუჩი. ბევრია?
არის 25-ზე ნაკლები?
აქ ეკონომია არის იმაში რო ქარხანა არ იტოვებს, მუშა შენ ხარ, დამპროექტებელიც დედაც და მამაც, განბაჯება 0, რანსპორტირება 0, გადასახადები დღგ საშემოსავლო ესეც 0.
მანქანას ნახმარს ყიდულობ ახალსა და ნახმარს შორის ფასები იმედია განსვავდება.
აი ეკონომია. როცა იმაზე ფიქრობ რო 2 ლარად 100 კილომეტრი გაიარო ზნაჩიტ 25 000 არ გაქვს. აი 6 000-ს კიდე რამეს მოუხერხებ

4-ჯერ ნაკლებია ბოლოსდაბოლოს

კონტროლერის აწყობის მაგალითი მაინც დაგედოთ ვინმეს, ან მუშაობის პრინციპი.
ვიცი რომ ფაზაში წანაცვლებიული ინვენტორი იწყობა, მგონი სწორად გამოვთქვი.
ახლა ამის აზრი როგორ მესმის მე. ესეიგი სიხშირე ხოა 50 ჰერცი, ანუ დენი 50-ჯერ იცვლის მიმართUლებას (ჩაქრობა ანთების ვარიანტი რაა)
სამფაზაზე ეს ამბავი გამოდის სამივე ფაზაში ერთად წამშI დაფიქსირებული 150 წყვეტა.
ვთქვათ 48 ვოლტზე კეთდება კონტროლერი, გაქვს ზუსტად ამდენი ძაბვა. მინუსი მასაზე წავა. პლიუსის სამართავად შემდეგი სქემა უნდა განხორციელდეს, მიკროპროცესორმა გააკეთოს ასე, წამში 50 იმპულსი გაუშვას ტრანზისტორზე რომელიც ამ იმპულსის მიღებისთანავე გაატარებს ჩვენს 48 ვოლტსდანარჩენ 2 ფეხს შორის. მეორე ფაზაც ესე და მესამეც, ოღონდ ვეღარ ვტვინავ ფაზაში წანაცვლებული რაღა უბედურებაა?
მე ასე მესმის მგონი ვცდები მაგრამ დავწერ მაინც. დენი მიდის ჯერ პირველი ფაზიდან მერე მეორედან მერე მესამედან ეს ერთI კრუგი რო მორჩება იგივე იწყება ახლიდან და ეს ყველაფერი მეორდება 50-ჯერ წამში. ანუ მმართველმა მიკროპროცესორმა 3 სხვადასხვა ფეხიდან იმპულსები უნდა უშვას რიგრიგობით I - II - III მიმდევრობით და წამში 50-ჯერ ეს ყველაფერი ძალური ნაწილი ტრანზისტორებით აიწყობა.
ვაი ელექტრიკოსის ნააზრევია, არ დამცინოთ

ახლა ამ ყველაფერს სიხშირის მართვა უნდა აბაროტების რეგულირება რო შეძლო. მაგას ვეღარ ვქაჩავ, ალბათ ამავე მიკროპროცესორს უნდა ვასწავლოთ რაჭაც ცვლადი წინაღობის მიერ მიწოდებული ძაბვის მიხედვით ცვალოს სიხშირე. მაგრა ვუბერავ ვიცი

მაგრამ მუღამი მაქვს რო ფურცელზე მაინც გაიაროს და მერე თუ არ მექნება ამხელა ფული კარტინგს გავაკეთებ მუდმივი დენის ძრავზე, მაგის კონტროლერი მაინცაა ადვილი

თუ რთUლი

მოდერ ოფები წაშალე გთხოვ.
თუ გინდა პოსტების ნომრებს მოგწერ