ყველაზე მეტად მევასება American conquest-ი. მევასება დაწყებისთანავე ბევრი ხალხი რო გამოგყავს, ხორბლის, ხის მოსავალს რო იღებ. მაღაროებს რო ჩითავ და მოიპოვებ ოქროს, ნახშირს, რკინას, ქვას დიდი რაოდენობით. მევასება შინაარსის მრავალფეროვნების მხრივაც. ერთი დაიგივე ტიპის მისიები არაა როგორც ბევრ სტრატეგიაში. თუ გითამაშია მიხვდები რასაც ვგულისხმობ. კაზაკებზე უკეთესიც კია მაგ გაგებით. რაიზ ოვ ნეიშAნს ხო ხმარობს ვაბშე. ამ უკანასკნელში სულ ერთი ტიპის დავალებები უნდა შეასრულო და მაგარი სირობაა მიუხედავად იმისა რო მთელ მსოფლიოს დაპყრობის პესპექტივაა წინ. არა ისე ატომურ ბომბს რო აკეთებ ბოლოს ეგ მაგარი პონტია რა

მისწორდება.
American conquest-ს მთელი ცხოვრება ვითამაშებდი ახალ ტურებს რო აკეთებდნენ. მთელი დღის განმავლობაში შემიძლია ვითამაშო ისე რო ჭამაც მავიწყდება და ტუალეტიც.

თან რთულიც არაა არ გიწევს რაღაც გაურკვეველი საჭიროების და რაოდენობის შენობების აგება. მევასება ფორტების აშენება რომლებიც დედას უტირებენ მთელს ჯარს თუ ახლოს მიეკარებიან. რეალურ ცხოვრებაშიც ხო ასეა. მაგრამ Age of Empires-ში არაა ასე. არც სხვა სტრატეგიებში არაა ეს შესაბამისობა დაცული. მაგალითად რაიზ ოვ ნეშანს-ში რამდენი ფორტიც გინდა იმდენი ააშენე. ერთ ან ორ კაცს თუ მოკლავენ.
მევასება ისიც თავიდან თავდაცვით პოზიციაზე რო ხარ. სტრატეგიულ ადგილებში რო აშენებ ფორტებს. აგროვებ ქონებას, ჯარს აურაცხელი რაოდენობით, აუმჯობესებ ფუნქციებს და მერე გადადიხარ შეტევაზე.
აი total wars-ში რომ შემეძლოს ქალაქების შენება განვითარება ეგ იქნებოდა ყველაზე კაი სტრატეგია ჩემთვის. მარა მარტო ომია და არ მევასება და საერთოდ არ ვთამაშობ.
მესმის რო ჩემი გემოვნება მთლიანად American conquest-ის მიხედვითაა ჩამოყალიბებული მაგრამ დავიჯერო ასეთი შეზღუდული გემოვნება მაქ რო ვეღარ ვშოულობ მსგავს სტრატეგიებს.