veiganვინც იძლევა ლიცენზიებს ბიზნესებზე მაგალიტად.
ბაზრობის მეპატრონემ კი ყოველ ადგილზე უნდა შეიძინოს ლიცენზია..
მსგავსი რამ შტატებში მუშაობს:1. ყოველ ტაქსს აქვს მედალიონი. გაქვს 100 მედალიონი უფლება გაქვს 100 ტაქსი ამუშაო(შეიძლება 800 მანქანა გყავდეს, მაგრამ ყოველ მედალინზე 1 მანქანა).
არის ჩვენი ბაზრობის მსგავსი "სვაპ მითი". იქ არ შეუძლია უცხოს მივიდეს და დადგეს..მითუმეტეს
კვების პროდუქტი გაყიდოს. ვინც ბავშვებთან და კვების პროდუქტებთან აპირებს მუშაობას ის იღებს
ე.წ. "შერიფ კარდს" და "ჯანმრტელობის კარდს". თუ აქედან რომელიმე ვერ აიღო გნაც

. ნო ქარდ ნო ბიზნეს.
ყველამ უნდა წარადგინოს ჯანმრტელობის ცნობა და შ.ს.ს.მ უნდა იცოდეს ვინ მუშაობს.
იქნებ ვიღაც ფსიქოლოგიურად გაუწონასწორებელმა დატანჯულმა ლტოლვილმა დარიშხანი გაურიოს რამეს და გაყიდოს..მიდი მერე და უყარე კაკალი
* * *
Sharky"მაგამ ჯერ იმ ადამიანებს უნდა შეუქმნან სამუშაო ადგილები. ის ნუ გავიწყდებათ, რომ გარემოვაჭრეები იქ იმიტომ კი არ დგანან, რომ ეხალისებათ, უბრალოდ ოჯახები ყავთ სარჩენი და ლუკმაპურის საჭმელს აკეთებენ. "
რა სამუშაო ადგილებზეა ლაპარაკი? ეგენი ლეგალურ სამუშაოზე უფრო ნაკლებ ფულს გააკეტებენ ვიდრე ეხლა.გახსოვს ის დრო მათხოვარი კუპონს რომ არ იღებდა? ეხლა უკეთ აქვთ საქმე.2 ფაკტი:
1. რ2 მატხოვარ ბავშვებს ანახებდნენ (მატხოვარი მე ვარ ეგენი კი არა

). დღეში საშუალოდ 7-8 ლარს ვაკეტებთო.
2. ბაზრობაზე მდგომები დღეში მინიმუმ 5 ლარს აკეტებენ (სხვის პროდუტს ვინც ყიდის)
3. ჩემი დათვლით მეტროს მათხოვარი თვეში 150-220 ლარს აკეტებს.
მაშინ როცა მაგალითად უნივის მასწავლებელს 50-80 ლარზე მეტი არ აქვს ხელფასი.
ეგ სამუშაო მაგათი პროფესიაა. იკადრეს უკვე.
ყველა ადგილი უნდა იყოს ლიცენზირებული და ყველა გამყიდველი უნდა იყოს რეგისტრირებული. უნდა ჰქონდეს ანგარიში ბანკში და იხდიდეს ტაქსებს როგორც ნებისმიერი მცირე ბიზნესი. თუ შენობაში დგას ამას შენობის ადმინისტრაციამ უნდა მიხედოს.
* * *
პს.
როცა ლიცენზიებს არ გასცემს სახელმწიფო ლიცენზიების გაცემას იწყებს კრიმინალური სამყარო..
"There are two kinds of spurs my friend, those that come in by the door, and those that come in by the window."