დაყაჩაღების მიზნიტ ნაღდად არ მოუკლიათ
ერტერთი მიზეზი იყო ზუსტად დროშა. თუ გაიხსენებტ იმ დროინდელ სტატიებს და კომენტარებს რასაც გურამ შარაძე იძახდა, ადვილად დარწმუნდებით.
ის კატეგორიულად მოითხოვდა ამ დროშის ჩამოხსნას სამტავრობო შენობებიდან და ყოველდრე უფრო და უფრო მკაცრად აკრიტიკებდა ახალ ხელისუფლებას ამის გამო.
მანშიმშილობაც კი დაიწყო როგორც მახსოვს, იმის მოთხოვნიტ რომ დროშა დაებრუნებინათ თავის ადგილზე. ერთი სიტყვით დიდი პრობლემებს უქმნიდა შარაძე ახალ მთავრობას სიმბოლოების ცვლილებასთან დაკავშირებით და არაფრის დიდებიტ არ ჩუმდებოდა.
ზუსტად მაგ პერიოდში მოკლეს შარაძე და ეს ამბავი და დროშაზე საუბარი საბოლოოდ მიჩუმდა.
იხილე ეს სტატიები და გაიხსენე წარსული, და თავად გამოიტაე დასკვნები :
,,სააკაშვილმა თბილისის თავზე კათოლიკე ჯვაროსნების დროშა აღმართა’’, “ახალი თაობა”, 4 დეკემბერი, 2002
,შარაძე მერიის შენობიდან ,,ჯვაროსნული’’ დროშის ჩამოხსნას მოითხოვს’’, ,,რეზონანსი’’, 5 დეკემბერი, 2002
,,პარლამენტარ გურამ შარაძის “ჯვაროსნული ლაშქრობა” ანუ დროშები, დროშები, დროშები ჩქარა!’’, “საქართველოს რესპუბლიკა”, 5 დეკემბერი, 2002
,,თბილისის თავზე კათოლიკური დროშა ფრიალებს!’’, “ასავალ-დასავალი”, 9-15 დეკემბერი, 2002
,,მერიის თავზე დროშები კვლავ ფრიალებს’’, “დილის გაზეთი”, 11 დეკემბერი, 2002
,,გურამ შარაძე: საქართველოს პატრიარქს აღსაყდრების 25-ე წლისთავს მიხეილ სააკაშვილი კათოლიკურ-ჯვაროსნული დროშით ულოცავს!’’, “ასავალ-დასავალი”, 16-22 დეკემბერი, 2002
,,გურამ შარაძე მერიაში შიმშილობს’’, “დილის გაზეთი”, 20 დეკემბერი, 2002
,,გურამ შარაძე მერიის შენობაში შიმშილობს’’, “რეზონანსი”, 20 დეკემბერი, 2002
,,შარაძემ უვადო შიმშილობა დაიწყო, სააკაშვილმა მერიის “კრიშაზე” სახელმწიფო გადატრიალება მოაწყო’’, ,,ახალი თაობა”, 20 დეკემბერი, 2002
,,შარაძე შიშილობას წყვეტს, თუმცა პოზიციებს არ თმობს’’, “ქრონიკა”, 23-29 დეკემბერი, 2002
,,თბილისის მერიის თავზე ახალი ეგოროვები და ქანთარიები ადიან! გურამ შარაძემ შიმშილობა შეწყვიტა, რატუშაზე კი უკვე სამი ნაქურდალი დროშა ფრიალებს!’’, “ასავალ-დასავალი”, 23-29 დეკემბერი, 2002
,,სააკაშვილმა დროშა უნდა ჩამოხსნას’’, “ალია”, 26-27 დეკემბერი, 2002
,,გურამ შარაძემ “ნაციონალების” დროშაზე გამარჯვება “იზეიმა”, “რეზონანსი”, 26 დეკემბერი, 2002
,,ვისია, ვისია, დროშა ჯვრიანი? “ერთი შტრიხის შეცვლაც კი ახალ ჰერალდიკურ სიმბოლოს ნიშნავს”, “24 საათი”, 7 იანვარი, 2003
,,ხუთჯვრიანი დროშის “რისხვა” სხვებსაც დაატყდა თავს’’, “24 საათი”, 14 იანვარი, 2003
,,გვინდა თუ არა ველური ატილას დროშა? შარაძე სააკაშვილს ორჯონიკიძესა და არძინბას ადარებს, როინ მეტრეველს ხმის ამოღებას სთხოვს’’, “დილის გაზეთი”, 14 იანვარი, 2003
,,საპატრიარქო ხუთჯვრიანი დროშის ჩამოხსნას არ აპირებს’’, “ახალი ერა”, 14 იანვარი, 2003
,,თბილისის თავზე მიშიან-გურამიანი ფრიალებს’’, “აქცენტი”, 16-22 იანვარი, 2003
,,შარაძეს დროშებთან ბრძოლას არ აცლიან’’, “ხვალინდელი დღე”, 31 იანვარი, 2003
,,ალბათ, მალე ხუთჯვრიანი დროშა ხალხს ერთმანეთს გადაჰკიდებს’’, “ალია”, 1-3 თებერვალი, 2003
,,ხუთჯვრიანი დროშა – ქართული თუ იერუსალიმური’’, “ახალი ჟურნალი”, 19-25 იანვარი, 2004
http://guramsharadze.wordpress.com/devnili/simbolika/აი ესე ებრძოდა გურამ შარაძე ამ ჯვაროსნულ დროშას და არა მარტო დროშას. იქნებოდა თუ არა გურამ შარაძე სააკიანისთვის ხელის შემშლელი ამ ყველაფრის მერე , ეს თავად გადაწყვიტე. მეც ვეთანხმები გურამ შარაძეს და ვიძახი რომ ეს დროშა არ არის ქარტული, ეს არის კათოლიკურ მასონური დროშა, რომელიც მართლმადიდებლურ საქართველოს თავზე მოახვიეს და ამიტომაც აპირებდნენ საქართველოს ისტორიის დაწყებას 2003 წლიდან.
This post has been edited by tb-seli on 22 Dec 2012, 00:26