გადავხედე მათემატიკის ამოცანებს.
იმ დონის ამოცანებია რაც ჩემ დროს იყო მისაღებზე

..
ასე რომ მასწავლებლების რეპეტიტორობა შეიძლება..
მოკლედ ვამზადებ მასწავლებლებს ფიზ. მათში ამ გამოცდების ჩასაბარებლად.

..
კვალიფიკაციის ამაღლება არ ხდება მუშაობის დაწყებიდან 15-30 წლის შემდეგ ასეთი გამოცდის ჩაბარებით.
როოგრც ადრე დავწერე კვალიფიკაციის ამაღლება წლების განმავლობაში ხდება მაგ. ყოველ 3-4 წელიწადში შესაბამისი კურსების
აღებით და ჩაბარებით უნივერსიტეტებში.
რაც შეეხება კონკრეტულად ამ გამოცდებს მათემატიკაში:
1. მათემატიკაში უკვე დიდი ხანია არ ისწავლება სკოლაში ზღვარი, წარმოებული ინტეგრალი..მეეჭვება რომ მასწავლებელი
რომელიც არ ასწავლის ამ საკIხებს დაჯდეს და ხალისობის გამო ამოხსნას ეს ამოცანები...ანუ როოგრც ზემოტ დვაწერე მასწავლებლებს დასჭირდებათ მომზადება

....
2. მასწავლებელთა 80-90% არის 40 წელს და ზემოთ..ამ ასაკში სწავლა ძნელია თუ მუდმივად არ მUშაობს ადამიანი თავის ტავზე...
სკოლის მასწავლებელს კი არავიტარი მოტივაცია არ ჰქონდა ესწავლა რამე სკოლის წიგნის გარდა..მათ უმრავლესობას მოსწავლეტა მომზადებაც კი არ შეეძლო და არ შეუძლია დღესაც გამოცდებისათვის.
3. 36 ამოცანა და 5 საათი მართლაც მძიმეა 40+ ასაკის დღევანდელი მასწავლებლისთვის რომელსაც ვიმეორებ რაც მUშაობა დაიწყო სკოლის წიგნის გარდა სხვა მათ წიგნშI არ ჩაუხედია..
4. რაც შეეხება ბოლო 3 ამოცანას. როცა მოსწავლე კIთხვამს სვამს ან შეცდომას უსწორებ ეს პროცესი არის ინტეერაქტიული, მხოლოდ
ერტჯერადი პასუხით/წინადადებიტ არ ამოიწურება. როცა მოსწავლეს პასუხობ ის სვამს ახალ კითხვას და ა.შ.
გარდა ამისა როგორ უნდა აუხსნა მოსწავლეს დმაოკდიებულია მოსწავლის დონეზეც...შეიძლება აუხსნა მოკლედ თუ გაუგებარია შეუძლება აუხსნა დაღეჭილად სხვა მაგალიტების მOშველიებით...ასე რომ ბოლო 3 კითხვის პასუხი გამსწორებელზეა მეტწილად დამოკდიებული. ფაქტიურად ბოლო 3 კითხვა გადაწონის დარცენილ 33 კითხვას..რაც არა სამართლიანია.
დასკვნა:
1-4 დან გამომდინარე არ მიკვირს რომ დაბალი ქულები დაიწერა ფიზ.მატში
გეოჰრაფია ისტორიაში ცხადია მსგავსი პრობლემა ნაკლებად იქნებოდა (იხ. პუნქტი 4. )
ისევ ვიმეორებ გამოცდის დაბალი შედეგები ფიზმატში არ ნIშნავს რომ ფიზმატის მასწ. დიდი ნაწილი უფრო უტვინოა ვიდრე გეოგრაფიის 4. პუნქტიდან გამომდინარე

...
მოკლედ მასწავლებლებს სჭირდებათ მომზადება. ამ გამოცდისათვის...რაც მეეჭვება 40+ მასწავლებელმა შეძლოს..
თუ ვინმეს გსურთ მომზადება დამიკავშირდით....

1 თვე 150ლ 10 თვის განმავლობაში

პ.ს.
ფიზიკა რომ ყველაზე რთულია ეს გამოცდების შედეგებიდანაც ჩანს.
5 საათში ფიზიკის /მათემატიკის36 ამოცანა და 5 საათში 36 კIთხვა გეორგრაფიაში ერთია ხალხო?

მით მეტეს რომ მაღალქულიანი ამოცანები, ვიმეორებ გამსწორებელზეა დამოკდიებული....
სკოლის 40+ მასწავლებლისთვის საკმაოდ რთული ამოცანებია..თან თუ გავIტავლისწინებთ რომ მასწავლებლად მაინცდამაინც ბრწყინვალე სტუდენტები არ მიდიოდნენ შედეგები სახეზეა...
საინტერესო იქნებოდა გამოცდაზე გასულტა ასაკობრივი სტატისტიკა
Shurigeეგ სხვა საკითხია..შეიძლება არასწორი სტრატეგია აირჩოა და მაგ საკIხს არ უპასუხა
მთავარი ხარვეზი ამ გამოცდებში ბოლო 3 ამოცანაა..3 8 ქულიანი ამოცანა და 33 1 ქულიანი ტან ეს მაღალქულიანი ამოცანები მასწორებლის ხასიატზეა დამოკიდებული...როგორ ავუხსნი მოსწავლეს ამა თუ იმ საკIტხს ამას სხვა შეაფასებს მხოლოდ თუ გაკვეთილზე დამესწრება..ეს შეუძლებელია ბითელIთ შეფასდეს...
This post has been edited by შაქროII on 31 Jul 2013, 23:03