ზემოთ იყო ექსპერტის (

) ინტერვიუ და მოკლედ ის ყვებოდა ყველა ვარიანტს.
ხოდა ისეთი პონტტია, მძღოლის კაბინაში შესვლა გარედან შეუძლებელია, კარის გაღება მხოლოდ შიგნიდან შეიძლება.
არსებობს კიდე რაღაცა ნაჯახი, რომელიც სპეციალურ ადგილზეა დამალული ნა ვსიაკი პაჟარნი სლუჩი.
შესაძლებელიაო რო დაეთრიათ ეს ნაჯახი და შესულიყვნენ შიგნითო, გამოერთოთ ტრანსპონდერი და ვაბშე არ გამოჩენილიყვნენო.
მაგრამ ჯერ ერთი, ნაჯახს თუ იპოვიდნენ ამის შესახებ აუცილებლად ეცოდინებოდა ეკიპაჟსო.
მაგრამ ეგრეც რომ არ იყოსო, თუ თვითმფრინავის გატაცების მცდელობაა ტრანსპონდერზე უნდა შეცვაოს კოდიო პილოტმა 7500 არიო კოდიო.
თუ მწყობრიდან გამოვიდა რამეო, მაშინ 7600 და მეიდეი სიტუია 7700-იო.
და ქვემოთ მიეწოდებათ ინფრორმაცია რა სჭირს თვითმფრინავსო.
ხოდა ამ კოდის შეყვანას წამები უნდაო, იგივეა რო პინკოდი შეიყვანოო ბარათის აღებისას.
აქედან გამოდმინარე რაც არ უნდა მომხდარიყო მოხდა ძალიან სწრაფადო. ისე რომ პილოტმა ვერ მოასწრო ამ კოდის აკრეფაო.
იმიტომ რომ გამტაცებლების მიერ კარების შემტვრევის მცდელობისთანავე შეიყვანდა პილოტი ამ კოდს. შანსი არაა წამებში ვერ მოხვდებოდნენ გამტაცებლები კაბინაში.
ანუ ორი ვარიანტი რჩება ან პილოტმა თვითონ გამორთო ტრანსპონდერი, ან ჰაერში ააფეთქეს ისე რომ ვერავინ თვითმფრინავის შიგნით ვერაფერი მოასწრო, დაჟე გაფიქრებაც რომ მოკვდნენ. იყვნენ და უცებ აღარ იყვნენ.
ხოდა ამ ორი ვარიანტიდან რომელი უფრო სარწმუნოა ეხლა?
აფეთქებას ძალიან ბევრი კითხვები აქვს, წესით ამხელა ბოინგის აფეთქება შეუმჩნეველი არ უნდა ყოფილიყო, ასეთ დატვირთულ ადგილზე.
ამიტომაც ისევ იქითკენ ვიხრები, რომ ტრანსპონდერი მძღოლმა გამორთო.
აი მერე რა ჩემი შიშტა და ხოხილა მოხდა, თვით ხუიმაც კი არ იცის. სადღაც რო ჩავარდნენ ფაქტია, მე მაინც მგონია რომ უფრო ვიეტნამსა და მალაიზიის მეორე კუნძულოვან აღმოსავლეთ ნაწილს შორის არის ჩავარდნილი სამხრეთ ჩინეთის ზღვაში.
ნაკლებად მგონია, რომ ამ თვითმფრინავმა ტრანსპონდერის გათიშვის შემდეგ ხმელეთის თავზე გადაიფრინა.
ნუ რა ვიცი მეც ეხლა რომელი ექსპერტი ვარ, სუფთა სამოყვარულო ლოგიკიდან ვასკვნი
This post has been edited by მანგია on 12 Mar 2014, 21:46