აჯღაბუჯღატრანსპორტის ეს სახეობა არის ერთ-ერტი უძველესი და ალბათ ყველაზე იაფი როგორც ასაშენებლად ასევე მომსახურების კუთხით. ორ მთას შორის გაბმული ტროსი ჩამოკიდებული სკამით. ისევე როგორც "რეჩნოი" ტრანსპორტი.
"რეჩნოი" გასაგებია, ყვირილაზე კატერებს ვერ ამUშავებ.
ჭიათურა როგორც ქალაქი მკვდარია. რა ჩემს ფეხებად უნდათ 13 მილიონიანი საკანათო გზები?
ჭიათურმარგანეცი მუშაობს 10 პროცენტი 1980 წელთან შედარებით, ისიც ძირითადად ის მაღაროები სადაც
ინფრასტრუქტურა შენარჩუნდა. თუ არ ვცდები სტალინის და ითხვისის მაღაროები.
მარგანეცი ძვირია და ეკ. გაუმართლებელი. ღია წესით მისი მოპოვება დაუშვებელია.
საბაგირო გზები იყო საჭირო როდესაც მაღაროები მუშაობდა 24 საათი და საწირო იYო მუშების ოპერატიულად გადაადგილება. ამის გარდა ტვითონ მარგანეციც გადაქონდათ საბაგირო გზის მეშვეობით. ყველაფერი ეს კომპლექსში იყო გამართლებული. ეხლა ჟუჟუნა თუ არ წამოიტრაკება 13 მილიონიან ტროსზე, გადაიტანს როგორმე...