
და კიდევ ბევრი რამ .....
ფარები (იაპონურ მანქანების პატრონები , რომელსაც ევროპული ანოლოგი არ აქვს რას აპირებთ ნეტავ- არამგონი ნათურის პატრონის კუსტარული გადაკეთებით გაიაროთ დათვალიერება) ... ზეთი არსად (ოდნავაც) არ გასდიოდეს, ყველა რეზინის ჩიხოლი მთელი უნდა იყოს, საქარე მინა ბზარის გარეშე ..
მანქანაში უნდა ფუნქციონირებდეს ყველაფერი ... ანუ თუ აქვს კონდინციონერი - ის უნდა მუშაობდეს
უსაფრთხოების ბალიში თუ აქვს მანქანას იგი უნდა მუშაობდეს

ლონჟერონი / რამა არ უნდა იყოს გადასვარკებული დალატკული ...
ნუ კატალიზატორ ლიამდა დაჩიკები ხო თავისთავად...
EGR - კარტერის გაზების რეცირკულაცია უნდა ფუნქციონირებდეს
ბაკის ორთქლის რეცირკულაცია (ქართულად მთლად სწორედ არ დავწერე)
ღვედები , მათი ჩამკეტი მექანიზმი ...
საბურავი / აპორნი დისკები / ბარაბნები / კალოდკები / ხელის მუხრუჭი
...
დავიღალე წერით ...