საქმეც მაგაშია რომ იაფი და მარტივი ეს არის რაც არის...
მაგრამ ამავე დროს ვხედავთ რომ კარგი არ არის, ან აღარ არის; მითუმეტეს რომ მას შემდეგ რამდენიმე წელი გავიდა და რაღაც სიახლე არის საჭირო...
სწორედ მაგას ვამბობ, რომ სამუშაოა კონცეფციაზე - დღეში 10 ლარი არ ვიცი მაგრამ წელიწადში 50 ლარად რომ პრკირება მნიშვნელოვნად არ გაუმჯობესდება ეს შემიძლია დაუფიქრებლად ვთქვა.
ანუ ეს ვარიანტი შეგიძლიათ გამორიცხოთ!
ზუსტად როგორი უნდა იყოს ამის განსაზღვრა არის საქმე, მათ შორის ელისაშვილის; თორე სითი პარკის ლანძღვას რა უნდა შეკაცო?!

- მლანძღველების მეტი რა ჰყავს...?!

ერთი ცხადია - თუ ვთქვათ, ვაკიდან რუსთაველზე წასვლა და იქ პარკირება დამატებით ხარჯთან არ არის დაკავშირებული ვერც მანქანების ნაკადი შემცირდება და ვერც პარკირება მოწესრიგდება ამ უბანში და ა.შ....
ასევე უკავშირდება, საზ. ტრანსპორტის განვითარებას, დიდი ზომის მანქანების შეზღუდვას და ა.შ....
ზოგადად, არსებობს მსოფლიო გამოცდილება და ნელ-ნელა უნდა ვეზიაროთ, ვცადოთ რაღაც რაღაცეები.
მთავარია გაგება!!! აბა ისე ხომ ამ ქვეყნად ყველაფერი ფარდობითია... :)