#47115739 · 25 Feb 2016, 23:50 · · პროფილი · პირადი მიმოწერა · ჩატი
kalakala
QUOTE | საქართველოში ძალიან ბევრი მანქანა გვყვავს რომლებსაც მარჟვენა საჭე აქვთ. ეს მანქანები ავარიებს იწვევენ. ასაკრძალია ამ მანქანებით სიარული.
|
საიდან დაასკენი? მეზარება მოძიება ამ ფორუმზეც დევს პოლონეთის მიმართ გამოტანილი ევროკავშირის სასამართლოს დადგენილება თუ რაც ქვია რომ საჭის მდებარეობა არ განსაზღვრავს ავტომბილის უსაფრთხოებას, ავარიებს და ა.შ. და შენს თავში ტვინმა 100% დაიწყო რესურსების გამოყენება რომ ამ სისულელეებს აბრეხვებ?
QUOTE | კარგი იქნება თუ საქართველოშო მარჯვენა საჭიანი მანქანებით გამოწვეული ავარიების სტატისტიკას დადებთ. სადგომიდან გამოსვლის დროს ძალიან ხშირად მინახია თუ როგორ აკეთებს ავარიას მარჯვენა საჭიანი მანქანა. აქედან გამომდინარე, მაინტერესებს, მარჯვენა საჭიან მანქანებს უფრო ხშირად ემართებათ ავარიები სადგომიდან გამოსვლის დროს თუ მარცხენა საჭიან მანქანებს უფრო ხშირად ემართებათ ავარიები სადგომიდან გამოსვლის დროს.
|
ავტომობილის დაძვრვისას ვინც სარკეში არ იყურება ყველა იმ მძღოლს ემართება ავარია სარკე იმისთვის აქვს რომ უნდა გაიხედო, ეგრე რომ იყოს ცალხმრივ მოძრაობის ზოლში საწინააღდეგო მხარეს მარცხენა საჭიანს პარკირება უნდა აეკრძალოს, რადგან მარჯვენას ანალოგიურ სიტუაციაში აღმოჩნდება
QUOTE | თითქმის არცერთხელ არმინახია რომ მარცხენა საჭიან მანქანას სადგომიდან გამოსვლის დროს ავარია ჰქონოდა. მართალია სადგომიდან გამოსვლის დროს მანქანას დაბალი სიჩქარე აქვს და ამიტომ თითქმის არცერთხელ არყოფილა შემთხვევა რომ სადგომიდან გამოსული მანქანით მომხდარი ავარია მსხვერპლით დამთავრებულიყო, მაგრამ ვინ იცის რას იზავენ მარჯვენა საჭიანი მანქანების მძღოლები თუ ეგეთი მანქანები მომრავლდება, შესაბამისად ეგეთი ავარიები მომრავლდება და ყველანაირი ავარიის ტიპიც მომრავლდება რმელსაც მარჯვენა საჭიანი მანქანა იწვევს. სავარაუდოთ ისეთი ავარიის ტიპებიც მომრავლდება რომლებიც მანამდე არარსებობდა ბუნებაში. |
შენ რა გინახია არ ვიცი საჭის მდებარეობა ავარიების მიზეზი რომ იყოს აქამდე დადებდნენ მაგას, 1 კვირის საქმეა მაქსიმუმ ავარიაში მოყოლილი მანქანების ვინკოდების გადამოწება და მერე %ად დაანგარიშება აქ თემაც იყო გახსნილი 600 ადამიანია დაღუპული 1 წლის განმავლობაში, ამ 600 შემთხვევის დათვლაც არ შეუძლიათ რა იყო მიზეზი?
QUOTE | ერთი პირობა, უკვე შემოყვანილ მანქანებს აკრძალვა არშეეხებათ! |
შენს ნათქვამთან წინააღმდეგობაში მოდიხარ, სადგომიდან გამოსვლის ამბავში, უკვე შემოყვანილებს არ მოუხდებათ ავარია თუ სარკეში არ გაიხედავენ? მოდი პირდაპირ თქვი რომ ჩაგიწვა ჟანგიანი მარცხენა საჭიანი ტაშტების შემოყვანის ბიზნესი
მანქანის უსაფრთხოება და ავარიები რომ აინტერესებდეთ ამ მთავრობას პირველ რიგში მართვის მოწმობის აღებას გაამკაცრებდნენ, 6 დახაზულ ზნაკში გაგატარებინებენ და მორჩა შეგიძლია ატარო უკვე ქალაქში, მასეთი მძღოლისთვის საჭეს მდებაროებას აზრი არ აქვს, სარკის არსებობასაც და კიდე სხვა გადასაადგილებლად გამოსაყენებელ მექანიზმებს
This post has been edited by muziri on 25 Feb 2016, 23:52
--------------------
კარბონეიტრალური
|