1. საქართველოში ოფიციალური მონაცემებით მანქანების რაოდენობამ 1 მილიონს გადააჭარბა, აქედან 40%, ასევე სტატისტიკური მონაცემებით თბილისშია თავმოყრილი.
2. დავუშვათ მხოლოდ მათი ნახევარი უხდის ყოველწლიურად სიტიპარკს 50 ლარს, ეს უკვე გამოდის 20 მილიონი, ამას ემატება 10 ლარიანი ჯარიმები, 80 ლარიანი მანქანის საჯარიმოდან გამოყვანის გადასახადი და 150 ლარიანი ჯარიმები ვადაგადაცილებულ ქვითრებზე, ასე რომ 50 მილიონი მოკრძალებული ციფრია. სინამდვილეში ბევრად მეტი იქნება მათი ყოველწლიური შემოსავალი.
3. ხარჯები? დაგვცინი?

მე მგონი პლანეტაზე ერთადერთი ბიზნესია თბილისის "სიტიპარკი" ვისაც ათასჯერ მეტი მოგება აქვს ვიდრე ხარჯი. ფაქტიურად წაუგებელი ბიზნესი ააწყვეს ბიჭემბა, სხვათაშორის ჩვენს ხარჯზე

ნუ თუ არ ჩავთვლით სიტიპარკის მანქანების ბენზინის ხარჯს და ძალიან გთხოვ გაიკითხე თანამშრომლების ხელფასები. ტირილი მოგინდება.
5. ანუ მაგაზეც მე უნდა ვინერვიულო წილებს რომ უმაზავენ მერიაში ბობოლებს? ხომ ფაქტია რომ დიდი კუშია, წინააღმდეგ შემთხვევაში ნარმანია თავის ერთ-ერთ ძირითად დანაპირებს აასრულებდა და სიტიპარკს გააქრობდა, მაგრამ ბევრი შესდით ეტყობა, როგორც მერიის ბიუჯეტში ისე ლევად და არ ეთმობათ.
6. ალბათ იხდის, მაგრამ მოდი რა მაგას მაინც ნუ დაგვამადლის.
* * *
Generalissimusაუ აი მართლა ქოცური და გოიმური აზროვნება რომ გაქვს იმიტომ ვერ ხვდები, რომ მარტო ასფალტის დახაზვა არაა პარკირების პრობლემის მოგვარება.
დიახ, 10 ლარსაც გადავიხდი და მეტსაც. შენ კიდევ გაამდიდრე ნარმანია და იყავი, არავინ გიშლის.