სარწმუნოების გათელვას, რელიგიის შეურაცხყოფას და ბრენდის დაცინვას მე არ შევეხები
და ეს ყველაფერი იქით იყოს
მაინტერესებს, თვითონ ამ ტიპის მარკეტინგული მიდგომა ნეტა ვისზეა გათვლილი?
ათეისტებზე თუ გათვალეს, მაშინ მაგარი სირია მარკეტინგის კუთხით
( და არა მარტო) მაგ იდეის ავტორი
ჯერ ერთი, (როგორც ვიცი) სტივ ჯობსი მორწმუნე ოყო, ოღონდ ბუდისტი
და ამ "ხატის" ტარება რა კავშირშია საერთოდ რამესთან?
მე როგორც რიგითი მოქალაქე და პოტენციური მყიდველი,
მასეთ მაღაზიაში არაფერს არ ვიყიდი, რადგან ძალიან არასერიოზული
"სასტავი" მუშაობს და ბუნებრივია, რომ მასეთივე მიდგომა ექნებათ კლიენტის მიმართაც
და დამიჯერეთ, რომ ჩემნაირად ბევრი ფიქრობს

ვისაც არ ჯერა, შეუძლია გამოკითხვა ჩაატაროს
This post has been edited by Phobos on 3 Apr 2016, 17:23