zabzuეჰ ცალკე პრობლემაა. ტროტუარებს ხომ გაუკეთეს ვითომ ასასვლელ-ჩასასვლელი. მოვალეობის მოხდის მიზნით.
არ ვარგა, ვერ ახვალ ვერ ჩახვალ. ხშირად ტროტუარზე ასასვლელია და ჩამოსასვლელი არაა. ანუ საიდანაც ახვალ იქიდან უნდა ჩამოხვიდე, წინ ვერ წახვალ

ხოდა,
ანუ, ერთ ორ წელში, ან ხუთში თუნდაც, მერიაში რო მოვიდეს ვინმე კაი კაცი და მოინდომოს ამეების გაკეთება, ეს ახალგაკეთებული ტროტუარები ხო ისევ დასანგრევი იქნება?
ანუ ტიპემა იმის მაგივრად რომ გაეკეთებინათ, გააკეთეს ისეთი, რომელიც აუცილებლად უნდა დაინგრეს და ხელახლა გაკეთდეს.
ჩემს სადარბაზოსთან ამოსასვლელში გააკეთეს ეს დახრილი ეტლით მოსარგებელთათვის.
გამაგებინეთ, აი ჟურნალისტები ხო არსებობენ, კითხონ რა, როგორ შეიძლება იქ ეტლით მოსარგებლე კი არა, ვინმე საერთოდ ჩავიდეს ან ავიდეს.
ნუ თუ ჩახტები, თორე ისეთი ციცაბოა სხვა შანსი არაა. ერთ მეტრიანია სადღაც.
თავისით არ ვამბობ, აი სხვამ რო ჩაიყვანოს, ეგეთის გაკეთება მაინც არ შეიძლებოდა? თუ არ შეიძLებოდა, ეს ყლინჯები რა საჭირო იყო, თავი მოიტყუეს და ეგაა ხო?
წარმოება კი არა, ქვეყანა ოფიციალურად ტროტუარს ვერ აგებს. არ აქვს ცოდნა და კომპეტენცია.
პანდუსებს თავი გავანებოდ, ბორდიურები ორ წელში რატომ ინგრევა..
მერე საბჭოთა კავშირზე იტყვიან რამეს

მოვიდნენ, იმათი დაგებული ფილაქანი აყარეს ძლივს და დააგეს ასფალტი ტროტუარზე.
დედა მეეტყნა ასფალტს წელიც არ გასულა.
This post has been edited by barcabarcabarca on 7 Sep 2016, 01:53