| #48931664 · 1 Oct 2016, 19:21  ·  · პროფილი · პირადი მიმოწერა · ჩატი 
 | QUOTE (ბერმუხა @ 1 Oct 2016, 15:00 ) |  | RedShark 
 | QUOTE |  | ხლა ვნახე ის ფრანგული ფილმი. დამრჩა შთაბეჭდილება, რომ პილოტების მომზადების დონე არკადული ავიასიმულატორების მოთამეშეებისას არაფრით ჯობდა | 
 
 მანდ თვითმფრინავის მწარმოებლის ბრალიც არის. დააყენე რა ეს დეააფეთქებული შტურვალი (ბოინგივით) რომელიც ორივე პილოტისთვის მექანიკურადაა გადაბმული. ვის გაუგია ჯოისტიკით თვითმფრინავის მართვა.
 ერთი უკან ექაჩებოდა მეორე წინ და რაღაც ნათურა ენთო თურმე რომელიც კონფლიქტზე მიუთითებდა, მაგარი სირობაა მოკლედ.
 მეორე მომენტიცაა პილოტებს შორის მართვის გადაბარების პროცედურაა "You Have Control/I Have Control" . მეორე პილოტმა თუ კაპიტანს გადააბარა მართვა რა ჯანდაბად ეჭირა ჯოისტიკი.
 საბავშვო ბაღია მოკლედ. პიტოს გაყინვა ჩვეულებრივი ამბავია როგორც ვიცი ხდება ხოლმე მაგრამ ხედავ ძრავების რეჟიმი არ შეცვლილა სიმაღლე კურსი სტაბილურია განეებე თავი. არა ეცნენ ......
 | 
  მართალია, მწარმოებელმაც მიქარა, სხვათა შორის, ბევრჯერ. ზევით მიწერია შემთხვევაზე kid in the cockpit, რუსმა კაპიტანმა თავისი შვილი რომ დასვა შტურვალთან. კაპიტნის დანაშაულის გარდა, გამოიკვეთა მწარმოებლის მაგარი იაღლიში - ავტოპილოტი შეიძლებოდა ნაწილობრივ გამორთულიყო შტურვალის (ჯერ კიდევ შტურვალი იყო პირველი ეარბასების დროს) კიდურა გადახრის დროს, თანაც ხმოვანი სიგნალის გარეშე! ამან დაღუპა ის თვითმფრინავი.
 
 --------------------
 
 Армения существовала еще до Большого Взрыва, просто после него она стала Великой... |