დავწერე ამაზე ადრე:
1. პრემიას აძლევს ზემდგომი ქვემდგომს. პრემიალური ფონდი უნდა იყოს მკაცრად განსაზღვრული. პრემია შეიძლება გაიცეს მაგ. წელიწადში არაუმეეტს 4 ჯერ.
2. დანამატი..დანამატი არის სიმახინჯე..რა არის დანამატი? გაქვს ზედმეტი ფული და ამატებ? საიდან ჩნდება ზედმეტი ფული?
არის ეს ფული სადმე გათვალისწინებული ბიუჯეტში? მით უმეტეს ისეთი "ბიუჯეტნიკებისათვის" რომელსაც შემოსავლები არ აქვს ბიუჯეტის გარდა.
თუ არის ზედმეტი ფული რატომ არ აისახება ხელფასში ? ეს გასაგებია რატომ იმიტომ რომ მონას არ მისცემ ვისაც გინდა მისცემ.
ამას გარდა ხელფასში რომ შევიდეს "გამოჩნდება ბევრი"
გამოსავალი:
ზემოტ მოყანილ 1. პრემიების წესის გარდა აუცილებელია სახელმწიფო/საჯარო სამსახურებში სახელფასო ნიხრების დაწესება.
როგორი შეიძლება იყოს ნიხრები?
1. ტანამდებობის მიხედვით მინ და მაქს.
მინ დ ამაქს შორის ტანხა განისაზღვრება: განათლების, კვალიფიკაციის, სტაჟის მიხედვით. ვტავატ იყოს მინ მაქს შორის 4 ლეველი. განაწილდება 4 ლეველში.
2. ეს შეიძლება იყოს როგორც თვიური ასევე საათობრივი აბაზღაურება..მე მეომხრე ვარ საათობრივი ანაზღაურების.
მაგ. რარაც სამინსიტროს აპარატის უფროსი:
მინ ტანხა 1200ლ --მაქს ტანხა 3000ლ
ამ ორს შორის არის კიდევ 2 რომელიც განისაზღვება სტაჟით, და განათება კვალიფიკაციით..იმაღლებ კვალიფიკაციას გემატება სტაჟი--გემატება ხელფასიც.
მე არ მესმის პრემია ტავდაცვის სამინსიტროს აპარატში...
რას ნშIნავს? 8 საათის ნაცვლად 10 იმუშავა?--აქ საჭიროა დანამატი ოვერთაიმზე მაგრამ ასე ხდება? დავიჯერო ხელასის ტოლი დანამატი რომ აქვს
ვინმეს 8 საათის ნაცვლად 12=14 სატს მUშაობს?
პარლამენთან ურტიერტობის სამსახურის უფროსის დანამატი რაა? 4 ჯერ უნდა მისულიყო პარლამენტში და 6 ჯერ მივიდა?
no_oneარც მიშარასტები იყვნენ ოქრო....
აქ საუბარია სახელმწიფო ინსტიტუტის მუშაობის პრინციპებზე და არა კეთილი გივია ჯობია თუ კეთილი ელგუჯა
This post has been edited by შაქროII on 12 Nov 2016, 00:17