ჯავახიშვილი, რომ შევადაროთ გპი-ს, რომლის მიმართაც არის ძირითადში უკმაყოფილება, მათ ორი სტრატეგია ჰქონდათ..
2006 წელს უნივერსიტეტში ჩაატარეს კონკურსი და ძირითადში ახალგაზრდა გამოუცდელი ლექტორობა მიიღეს.. მხოლოდ იმიტომ რომ უფროსმა თაობის დიდმა ნაწილმა კონკურსში მონაწილეობაზე უარი თქვა,,, ამ 10 წელიწადში ეს ახალგაზრდობა გაიზარდა და სწავლის დონემაც აიწია...თავიდან ვარდნის შემდეგ...
გპი-ში კი არავისთვის ხელი არ უხლიათ.. ხელფასებიც ძალიან დაბალია...
უფროსი გამოცდილი თაობა ძალიან დაბერდა.. მატარიალური დაინტერესების სიმცირის გამო ახალგაზრდაც ძალიან ცოტა ჰყავთ...
შესაბამისად დაეცა სწავლის დონეც... 10 წელიწადში...
საკითხავი ის არის ამის ფონზე: როგორ შეინარჩუნო და გაზარდო სწავლის დონე...????
პასუხი ერთია დაფინანსების გაზრდით... სადაც მაღალი ხარისხის უფროს თაობასაც შეინარჩუნებ და ახალგაზრდა ლექტორსაც მიიზიდავ..
მაგრამ ჩვენს 200 მანეთიანი ინჟინრის პოსტ საბჭოთა კულტურაში ამ თემის ფონზე არა მგონია რამე გეშველოთ...
10 წლის შემდგომ პერსპექტივა ასეთი გექნებათ თუ საერთოდ მომავალი იქნება...
ააშენებენ ჰიდრო ელქტრო სადგურებს საქართველოში სადაც ინჟინრებად ინდუსები იმუშავებენ მაღალ ხელფასებზე..
თქვენ კი გპი დამთავრებულებიც და არ დამთავრებულებიც მუშებად იმუშავებთ დაბალ ხელფასებზე...
http://www.webometrics.info/en/Asia/Indiaსაშველი ერთია მიიხედოს გპი.. რეალურად მიიხედოს....გამოცხადდეს კონკურსები ნორმალური ხელფასით ახალგაზრდა მაღალკვალიფიცური ლექტორის მისაზიდად ძველის ნგრევის გარეშე...
მეორე: აიწიოს კომპეტენციის ზღვარი უფასო ანუ ასე საჭირო პროფესიებზე...
მაგრამ ასეთი თემების გამხსნელ საზოგადოებას ამის უნარი არ აქვს.....

ეს სად ვართ დღეს ჩვენ:
http://www.webometrics.info/en/Europe/Georgia%20 This post has been edited by sulo on 2 Feb 2017, 14:38