დარეკეთ ხოლმე ცხელ ხაზზე!!!!
აიკელით ეგ ცხელი ხაზი რასაც ქვია
გინდათ სახლიდან დარეკეთ უკეთესია თვითონ მარშუტკიდან თუ და რეკავთ და მიახვედრებთ მძღოლს სადაც რეკავთ
ეგარის ერთადერთი გამოსავალი, ამწამს დავრეკე და ვუთხარი რახდებათქო რატოარმუშაობს კონდიციონერებითქო, მიპასუხეს რომ შეიძლება მძღოლები იტყუებიანო და გადავამოწმებთო გვითხარით ნომერიო
კაპოტებზეც ვკითხე და არვიცით რატომ არისო გადავამოწმებთო
http://tm.ge/?menuid=4&id=26&lang=1მაგ აფერისტებს პირიქით შეხავათი აქვთ რომ კონდიცირების ფასი არ მოუწიოთ
კომპანია თბილისის მიკროავტობუსის საგანგებო განცხადება
მოგახსენებთ, რომ ჰაერის ტემპერატურის მატებასთან დაკავშირებით კომპანიის მიერ ყველა მძღოლის მიეცა კეტეგორიული მითითება ავტოსატრანსპორტო საშუალებაში ჩართოს კონდენცირების სისტემა, წინააღმდეგ შემთხვევაში სატრანსპორტო კომპანია იძულებული იქნება გამოიყენოს მკაცრი სანქციები ურჩი მძღოლების მიმართ,
ასევე უმორჩილესად ვთხოვთ მომხმარებელს ყველა ასეთი შემთხვევის შესახებ დატოვოს შეტყობინება საინფორმაციო ცენტრის ნომერზე ☎ 2 200 340
„თბილისის მიკროავტობუსი“ სრული პასუხისმგებლობით აცხადებს რომ ავტოპარკის თითქმის მთლიან შემადგენლობაში კონდენცირების სისტემა მოწესრიგებულია და ასევე მძღოლები სარგებლობენ საზაფხულო საშეღავათო სისტემით, რაც გაგრილების საშუალების ჩართვის შედეგად საწვავის მატების ხარჯს მთლიანად ფარავს.
გარდა ამისა, მძღოლების ის ნაწილი რომელთა მიმართებაშიც ცხელი დღეების განმავლობაში არ დაფიქსირდება პრეტენზია მონიტორინგის სამსახურში, დამატებით იქნებიან კომპანიის მიერ წახალისებულნი და არ გადაიხდიან იმ დღის გეგმიურ გადასახადს”
კომპანია „თბილისის მიკროავტობუსი“ გრილ და მშვიდობიან მგზავრობას გისურვებთ
This post has been edited by RadioShack on 3 Aug 2017, 11:47