რა ტიპის ავტომობილზე დაამონტაჟებს "დელტა" ავსტრიიდან ჩამოტანილ სპეციალურ სახანძრო მოდულს?
რა თქმა უნდა, "დიდგორზე"! უფრო სწორად - ამერიკული "ფორდ 550" პიკაპის შასიზე, რომელთან მუშაობის რვაწლიანი გამოცდილება "დელტაში" უკვე აქვთ.
ბევრს ეხსომება ორიოდე წლის წინ გავრცელებული ვიდეოკადრები, როდესაც იემენში, ჰუსიტების ჩასაფრებაში მოყოლილი საუდის არაბეთის ქართული სამედიცინო-საევაკუაციო ჯავშანმანქანა მძღოლის დაუდევრობის გამო დიდი სიჩქარით ღრმა ორმოში ვარდება და მარცხენა ბორბალი სძვრება. ამ შემთხვევის შემდეგ "დელტას" სპეციალისტებმა გააძლიერეს "დიდგორის" სავალი ნაწილი, ამორტიზაციის სისტემა და მოდერნიზებულმა ჯავშანმანქანამ საუდის არაბეთში დამატებითი გამოცდა წარმატებით ჩააბარა.
"ფორდის" პიკაპს "დიდგორივით" შეჯავშნა არ დასჭირდება, თუმცა მასზე დამონტაჟებულ სპეციალურ სახანძრო მოდულში უნდა განთავსდეს 1 500-ლიტრიანი წყლის და 150-ლიტრიანი ქაფის ავზები, ჩვეულებრივი და მაღალი წნევის ტუმბოები, წყლის სატყორცნი ლაფეტის ლულა, 60 მ სიგრძის შლანგი, 5 მ სიმაღლემდე ასაწევი განათების ანძა, ელექტროჯალამბარი და სხვა აღჭურვილობა. ოთხკარიან კაბინაში მძღოლი და ოთხი მეხანძრე-მაშველი თავსდება, რომლებსაც ხანძრის ჩაქრობის გარდა, სამაშველო ოპერაციების ჩატარებაც შეეძლებათ. "ფორდის" პიკაპის შასიზე "დელტაში" აწყობილი სახანძრო-სამაშველო მანქანა, რომლის სიგრძე 8,3 მ-ზე მეტი არ იქნება, უფრო სწრაფად გააღწევს მანქანებით გადაჭედილ თბილისის ვიწრო ქუჩებში, ვიდრე დიდი სახანძრო მანქანები.
"დელტაში" "როზენბაუერის" სახანძრო-სამაშველო სპეცაღჭურვილობის მანქანებზე დამონტაჟების შემდეგ შეიძლება გაიხსნას ბაზარი, როგორც სამხრეთ კავკასიის, ისე შუა აზიის რეგიონებში, სადაც ასეთი ტექნიკის დიდი მოთხოვნაა.

მზა მანქანები რომ შევიძინოთ 200 000 Э ღირსო და და დაახლოებით 150 მანქანამდე გვჭირდებაო.
...ვინც არა ჰგავს კახაბერსა, მე ვერ ვიტყვი კახაბერად!!!..
,ერთ-ერთი მთავარი ნიშანი ბედნიერებისა არის აბსოლუტურად გამქრალი სურვილი იმისა, ვინმეს რამე უმტკიცო!"- ნ.მანდელა... <3