მაპატიე მაგრამ ტყის ჭრა აპრიორი გარემოს დაგრადაცია არაა. ეკოლოგი ვარ და მანდ ნუ შემომყვები

.
სატყეო დარგში გერმანელ მეტყევეთან ერთად მაქვს ნამუშევარი. მეგრელიშვილს რო ანახო გერმანიის და თუნდაც სკანდინავიის ტყეების რეგულაციების მასშტაბები გულის შეტევა და ბუასილი ერთად დაემართება:
გერმანელებს (ფინელებსაც) აქვთ პრივატიზებული ტყის მოდელი მაგრამ თითოეული მესაკუთრე ვვალდებულია ყოველ ცოტა ხანში ერთხელ ჩაატაროს სატყეო უბნების სრული ინვენტარიზაცია (ხეების დათვლა), ჭრების დროს ვალდებულია გაუფრთხილდეს ყველა ფრინველის ბუდეს და ა.შ და ა.შ. თვითონაა ვალდებული უმკურნალოს ტყეებს დაავადების შემთხევაში (აბა ბიჭო ჩემია რასაც მინდა უზამ).
მოახდინოს ტყეების ზონირებისთვვის კვლევა დააწესოს შესაბამისი ზონები (რეგულაციების შესაბამისად), მათ შორის მდინარის კალაპოტების, ბუნების ძეგლების და ა.შ ზონირება და დაცვა(სადაც რაიმეს მოჭრა ეკრძალება). და ამას თუ არ იზამს იმხელა ჯარიმების გადახდა მოუწევს რომ იმ ტყეში ექნება გასაქცევი (და კიდევ ბევრი რეგულაცია და მოთხოვვნა) .

და ეს მოდელი არის ძალიანაც მომგებიანი - ამდენი რეგულაციით.
რამდენი ერთი დავწერო?
კაი გავხსნი გეგმა გრაფიკს ოღონდ აქ რასაც ვწერ არის მხოლოდ ნაწილი დოკუმენტი არის 1000 გვერზე მეტიანი და ზღვაში წვეთია აქ.
ამ ყველაფრის განხორციელებას სამიისტროების შემცირება კი არა, რა შტატებიც ახლაა სამინისტროებში ეგეც არ ეყოფა - რათქმაუნდა არასამთავრობოების და ა.შ ჩართულობით და დიდწილად მოითხოვს ბევრ რეგულაციას ბიზნესებზე(გირჩს რო არ უყვარს იმათ) : გაფრქვევებზე, კალაპოტების ცვლილებაზე მშენებლობაზე და სხვ.
ნარჩენების მართვა:
preparation of waste management plans in line with the five-step waste hierarchy and of waste prevention programmes (Chapter V, except for Article 29(4)); - ნარჩენემის მართის გეგმების შემუშავება (5 საფეხურიანი)
establishment of cost recovery mechanism in accordance with the polluter pays principle (Article 14); - დამბინძურებელი იხდის - სისტემის შემუშავება (ესეც რეგულაცია)
establishment of a permitting system for establishments/undertakings carrying out disposal or recovery operations, with specific obligations for the management of hazardous wastes (Chapter IV); სანებართვო სისტემების შემუშავება ნარჩენების წარმოქმნაზე - გადამუშავებაზე და მათ შორის სახიბათო ნარჩენების წარმოქმნაზე.
establishment of a register of waste collection and transport establishments and undertakings (Chapter IV). - რეგისტრის შემუშავება ნარჩენების ტრანსპორტირებაზე
ემისიები:
Directive 2010/75/EU of the European Parliament and of the Council of 24 November 2010 on industrial emissions:
identification of installations that require a permit - ემისიებზე ნებართვების შემოღება უნდა დაიწყოს.
implementation of an integrated permit system (Articles 4 to 6, 12, 17(2), 21 and 24 and Annex IV); - ემისიებზე ნებართვის გაცემის ინტეგრირებული სისტემა უნდა შემუშადეს.
establishment of a compliance monitoring mechanism (Articles 8, 14(1)(d) and 23(1));- მონიტორინგის მექანიზმი (სულ 5 კაცი მუშაობს ჰაერის მონიტორინგზე გირჩი ამბობს შევამციროთო - ხოდა ესენი ამბობენ მონიტორინგის სისტემა გვინდაო
establishment of emission limit values for combustion plants (Article 30 and Annex V) - ქარხნებზე ემისიების ლიმიტი (ბიზნესს ვახრჩობთ)
preparation of transitional national plans to reduce total annual emissions from existing plants (optional to setting emission limit values for existing plants) (Article 32). (საერთო წლიური ემისიების შემცირების გეგმა) - ეს რეგულაციის გარეშე როგორ წარმოგიდგენია
წყლის ობიექტების დაცვისა და აღდგენის მიმართულება:
Directive 2000/60/EC of the European Parliament and of the Council of 23 October 2000 establishing a framework for Community action in the field of water policy as amended by Decision No 2455/2001/EC
establishment of action plans and codes of good agricultural practices for nitrate vulnerable zones (Articles 4 and 5). -აგროლულტურული საქმიანობისას წყლის ბადინძურების კონტროლის მექანიზმი
adoption of national legislation and designation of competent authority/ies; -
establishment of standards for drinking water (Articles 4 and 5); - სასმელი წყლის სტანდარტის შემუშავება
establishment of a monitoring system (Articles 6 and 7); - ხარისხის მონიტორინგის სისტემის შემუშავება
establishment of a mechanism to provide information to consumers (Article 13). - მომხმარებლებისთვის ინფორმაციის სისტემის შემუშავება
ბუნების დაცვა:
Directive 2009/147/EC of the European Parliament and of the Council of 30 November 2009 on the conservation of wild birds
Council Directive 92/43/EC of 21 May 1992 on the conservation of natural habitats and of wild fauna and flora as amended by Directive 97/62/EC, 2006/105/EC and Regulation (EC) No 1882/2003
ფრინველთა და ჰაბიტატების დირექტივას შეერთება - რაც ნიშნავს მიგრირებად ფრინვველთათვის მნიშვნელოვანი ჰაბიტატების დაცვის ღონისძიებების გატარებას. და ბევრ სხვას. (ანუ არააქ საკუთრებას მნიშვნელობა - თუკი საიტი მნიშვნელოვანია იმ საიტზე გარკვეული ქმედებები იზღუდება, მაგალითად - ლისზე რო "მფლობელმა" ტბას ბეტონის ბილიკი შემოავლო ევროდირექტივებით მაგ ბეტონი ტრაკში უდა გაუკეთო. (ნაკისრი გვაქვს ეგ ვალდებულებად

)
This post has been edited by lemona on 27 Oct 2018, 21:40