#55590455 · 14 Dec 2019, 11:02 · · პროფილი · პირადი მიმოწერა · ჩატი
inteZ
QUOTE | რატო,საზოგადოებრივი ტრანსპორტით ვინც სარგებლობს მისთვისაც არის საცობები პრობლემა და დისკომფორტის შემქმნელი (ავტობუსი აგვიანებს და ა.შ) |
ხოდა სწორედ ეგ აღAრ იქნება.
PAINKILLER რა არის კაცო წვრილმანი, რკინიგზის მთელი ინფრასტრუქტურის აგდატანას უნდა ათობით წელი, ჯერ კიდევ მიშას დროსაც მასე მოიაზრებდნენ 2 ლიანდაგის აყრ კი არ არის მანდ საქმე. უამრავი მეურნეობაა ზედ დაერთებული. საუბარია სწორედ იმაზე და იმ ფორმით მიდის დამუშავება პროექტის რომ საერთO გვირაბშI გაიაროს, ან ესტაკადაზე და შენარჩუნდეს.
brutal_88 ტრამვაი სხვა ქალაქებშიც გაუქმდა პოსტსაბჭოთა სივრცეში, ყველგან უაღრესად კორუმპირებული ხელისუფლებების ხელში რომლებიც მარშუტკების ბიზენსის კრიშები და ხაზის მფლობელები იყვნენ.
სამაგიეროდ მთელს ევროპაში, აფრიკაში, აზიაში და ავსტრალიაში კეთდება და კეთდება.
* * * gion
QUOTE | აბა ისაა კარგი მაგალითად საბურთალოზე ამდენი კორპუსი რომ ჩააკვეხეს და გზები უბრალოდ ვეღარ იტევს ამოდენა მანქანას? უნდა იყოს დაცული რაღაცა ბალანსი. მე არ ვარ ამ საკითხში პროფესიონალი და შეიძლება სისულელე ვთქვა, მაგრამ ასე ვფიქრობ რომ ქალაქი ცოტა სიგანეშიც უნდა გაიზარდოს და არა მხოლოდ სიმაღლეში. |
არსად არ უნდა გაიზარდოს არსებული განაშენიანებული ტერიტორიების გარდა, უამრავი არეალი გვაქვს ბრაუნფილდების ჩანასაცვლებლად საცხოვრისით და პლიუს სოფლუშკა ტიპის ხუხულკა დასახლებები ომებიც უნდა აიყაროს და გადაკეთდეს ქალაქის ტიპის უბნებად დაგეგმარდეს და ასე.
ასე რომ არსად სსიგანეში გასასვლელი არ ვართ.
|