მართალია ეს ინფო? არი სადმე ლინკი?
ვინ იღებს ასეთ გადაწყვეტილებებს ერთი სურათი მაინც მანახა მათი
დავალებული აქვთ, რომ რამე ინოვაციური **-ბა მოიგონონ, თუ თავისი ინიციატივით ეჯიბრებიან ერთმანეთს?
რომელი ევროპა? ჰოლანდიაშია მსგავსი რეგულაციები, საფრანგეთში თუ იტალიაში?
შარშან მახსოვს იწერებოდა რომ ინგლისი გეგმავს შემოიღოს შეზღუდვა 10 წელზე ძველ საბურავებზე, დავგუგლე ახლა და ჯერ არც მიუღია, განხილვაშია. "Will the UK Be the First with a Tire Age Rule?" - ასეთი სათაურით იწერება, ანუ "იქნება ინგლისი პირველი ქვეყანა, რომელიც საბურავებს ასაკის მიხედით აკრძალავსო" - და არაა, არ იქნება! იმიტომ, რომ ბორის ჯონსონზე მაგარი ****-ბი ჩვენ გვყავს მთავრობაში, ყველაფერ ***-აში უნდა რომ ვიყოთ პირველები... უვიცები და პოპულისტები! და ყველაზე საინტერესო რა არის იცით ამ ისტორიაში? ის, რომ ეს სავარაუდო აკრძალვის კანონპროექტი ინგლისში მხოლოდ დიდ მანქანებს/ავტობუსებს ეხება... არცერთ ევროპულ ქვეყანაში ასეთი შეძრუდვა მსუბუქი ავტომობილების მსგავს შეძღუდვაზე არ იგეგმება.
"არგუმენტებს" მოიყვანენ ახლა, სადღაც ავარია მოხდა და 15 წლის საბურავი ეყენაო.1) ვინ თქვა, რომ საბურავის გამო მოხდა ავარია, და 2) თუ საბურავის გამო მოხდა, ვინ დაამტკიცა, რომ ასაკი იყო გამომწვევი? შეიძლება ახალიც იყოს ბრაკი და ბაბონი თუ აქვს, გინდ 1 წლის იყოს და გინდ 15-ის. საბურავი უნდა დაიბრაკოს პროტექტორის სიღრმის და მისი ვიზუალური დათვალიერების შედეგად.
ადრეც დავწერე, არ იქნებოდა საბურავების ბაზარზე გონივრული რეგულაცია. მაგალითად აიკრძალოს 5 წელზე ძველი საბურავის
შემოტანა და სიტყვაზე 7 წელზე ზევით შიდა ბაზარზე რეალიზაცია(რომ ქონდეს შემომტანს რეალიზაციის დრო). ამით შეზღუდავ ძველის იმპორტს, მაგრამ არ დაარღვევ მომხმარებლის უფლებას (იმპორტიორების და ავტომბლობელების).
ჯერ ერთი საბურავების საწყობებს დაერხევა, ასე მოუმზადებლად რომ შემოგაქვს ეს წესი (ვინრა იყიდის 5 წელზე ძველ საბურავს) და 80% ასეთი იქნება საწყობებში. უნდა გადაყარონ/იზარალონ. რატო? კაი ვთქვათ, ეს ერთჯერადი პრობლემაა.
მეორე - მე ამ იდიოტების გამო უნდა გადავყარო 2011ში ნაყიდი ML-ის ზამთრის უმაღლესი ხარისხის დღესდღეობით 90-95%იანი Michelin საბურავები? წელიწადში 500 კმ-ს თუ გავდივარ ამ მანქანით - ჯამში 5 ათასიც არააქ გავლილი. მე 10 წლის მიშლენი მირჩევნია 2020-ის ჩინურ/თურქულ ნაგავს.. ახალი 16-17იანი michelin, continental, goodyear-ები და ნორმალური ფირმები $400-600 ღირს კომპლექტი. და თუ დააზიანე წყვილად უნდა გამოცვალო...
ვიღაცას დაეყიდება ახლა უხარისხო, ზოგჯერ მართლა საშიში ჩინური ნაგავი.
ნორმალურ ქვეყანაში გამოიძიებდნენ ამ გადაწყვეტილების მიმღების კორუფციულ კავშირებს.
აბა რაა.. სულ ხალხზე არ ფიქრობდნენ ამას რომ წერდნენ?!
ჩვენთან ხო ყველაფერი პრავდება ეკოლოგიაზე და მომხმარებელზე ზრუნვით (რომელი ეკოლოგია, თუ 2ჯერ მეტი საბურავის უტლიზაცია გახდება საჭირო). და ხალხი ჭამს ამას, აპლოდისმენტებით ხვდება, პათეთიკური ბრბო.
ავტომობილების განყოფილება გატუნბერგდა უკვე, შესვლა აღარ მოგინდება, და "პოლიტიკის" რა მიკვირს.
ვასწავლი როგორ გააორმაგონ მოგება - ზამთარ/ზაფხული შემოიღონ სავალდებულო და ორჯერ მეტი დაეყიდებათ. ატკატებიც ორჯერ გაეზრდებათ. და ამათ ამომრჩეველს, უბრალო მოქალაქეებს, ვინც არ ტაქსაობს ან სხვა მიზეზით ბევრს არ მოძრაობს, ორჯერ უფრო კარგი საბურავების გადაყრა მოუწევთ ორჯერ ხშირად.და შესაბამისად ეკოლოგიაც ორჯერ უფრო იზარალებს, ამ ორჯერ მეტი საბურავის უტილიზაციის დრო რომ მოვა.
წელიწადში 5 ათასს თუ გადის მანქანა (ნახევარი მოსახლეობის ამდენსაც არ გადის), ზამთარ ზაფხულის საბურავების პირობებში, და იმის გათვალისწინებით, რომ ახალ საბურავს უკვე ექნება წლების შოჩიკზე რაღაცა, გამოდის 20 ათას კილომეტრ გავლილი საბურავი უკვე გადასაყრელია. კარგ საბურავს კი 80 ათასი შეუძლია გაიაროს უპრობლემოდ.
პრობლემა უნდა შეუქმნან უამრავ ადამიანს: + ჯიპერებს, უაზით დაწყებული, უძვირესი A/T საბურავით და საკოლექციო მანქანებით დამთავრებული.
პლასტმასდება რეზინა წლების განმავლობასიო. ჩინური ახალი უკვე პლასტმასია.
რეზინა ერთი და უფრო მნიშვნელოვანი კიდე კორდი. სად რა ტექნიკური წუნი დაუშვეს ჩინელებმა, ნაგდად ვერ ვიგრძნობ კომფორტულად თავს ჩინურ საბურავზე.
https://youtu.be/XgJHfvvb-LY * * *
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
მე მგონი ეს წერტილს დაუსვამს თუ ვინმეს კამათის სურვილი ქონდა. ცოტა რუსული და ცოტა ანალიზის უნარი.
ბოლო აბზაცს დააკვირდით - 20 წელი არარეალურ პირობებში!
Разработчики компании Michelin сообщают, что шины имеют достаточно большой срок службы и портятся намного
дольше, чем любые продукты, и хорошие шины не обязательно должны быть новыми. Покупателям рекомендуют уделять
внимание дате начала эксплуатации покрышек, поскольку именно с этого момента износ шин существенно ускоряется
и сокращается срок их годности.
Проведенные исследования в Германии, Саудовской Аравии и в Южной Корее показали, что шины, неиспользовавшиеся
в течение трех лет, ничем не отличаются по характеристикам (сопротивление качению, уровень прочности при
движении на высоких скоростях) от только что произведенных покрышек.
Благодаря проведенным исследованиям было также установлено, что характеристики шин, эксплуатировавшихся в
течение года, схожи с техническими показателями покрышек, которые лежали на складе 10 лет.
Касательно качественного состава покрышек, то чтобы его изменить, необходимо будет хранить изделия не менее
20 лет при температуре в 40 градусов по Цельсию. Такие условия приблизят характеристики шин к тем, которые
имеют более 40 000 км пробега.