კონდიციონერი არის აუცილებელი და არ არის ფულის ფლანგვა.
ტრამვაის გაკეთება კომფორტს არ ნიშნავს მაგიტო არ აკეთებენ ტრამვაის ტრამვაის აკეთებენ იქ სადაც ტრამვაის მგზვართნაკადია რამდენჯერ დავწერო,
ჭავჭავაძის რეაბილიტაცია რანაირად არის ფულის ფლანგვა? ავტობუსის გამოყოფილი სიტემა რომ ეკთდება შუაშია ტრამვაიზე გათვლილი რადგან მერე ტრამვია უნდა ჩაჯდეს იმის ქვეშ მიწისქვეშა კომუნიაციები არ უნდა იყოს ხოდა ბარემ გადააქვთ და არემონტებენ აბა მერე კიდე აგდათხარონ ესეიგი?????? ყველგან ეგაა გასაკეთებელი და ამგიტო აკეთებენ გლდანშიც წერეთელზეც ქეთევან დედოფალზეც, ვაჟაზე. ამზადებენ სამომავლოდ ტრამვაისათვი ,
გამოყოფილ ზოლე როდადის ტრანსპორტი მიწისქვეშა ქსლეის რემონტისათვის ვერ გაააჩერებ ამიტომაც არ უნდა იყოს მაგ ზოლის ქვეშ მიწისქვესა ქსელი გაყოლებაზე და გადააქვთ.
მანი იმტომ ვიყიუდეთ რომ მანმა მოიგო ტენდერი ფასით რადგან ოფიციალური მანი გვყავს აქ სახელად თეგეტა., და ოპერირება იაფი გვიჯდებოდა

კარგია და თან მოკლედ ტუზი დაგვეცა რა ასე ვთქვათ.
8 მეტრიანი ბუსები არ ჰყავს მანს და ამიტომაც ისუზუ

გარდა ამისა ძალიან გვეჩქარება და ტენდერში მითითებული მოწოდების ვადები ევროპის გრანდიოზულ წმაროებლებს არ აკმაყოფილებს ვერ ასწრებენ ამნიტომაც დაგვიგვიანა მანმა 50 ავტობუსი 8 თვით. ვერ გათვალეს შესაძლებლობები.
ამიტომ ახალ 110 ავტობუსზე გაზი რომლებიაა და 12 მეტრიანებია ტენდერში იბიარდის მანი მონაწილეობას ვერ იღებს რადგან ვერ ასწრებენ სექტემბრამდე მოწოდებას. მომავალი წლის მარატამდე შეიძლება
აი ასეთ დილემის წინაშე ვართ ჩვენ გვეჩქარება მანს არ შეუძ₾ია.