ზღაპარი, მრავალი ქვეყნის მაგალითია.
ნეგატიური შედეგების დადგომა: 0%
დადებითი შედეგის დადგომა: 100% ( დადებითი შედეგის შკალა ყველგან სხვადასხვაა )
დამატებითი კითხვებისთვის aks gooogle.com
არაცივილიზებული ქვეყნის გამოცდილება სტატისტიკის თუ არ გჯერად შეგიძლიან ინფორმაციები მოიძიოთ ცივილიზაციური სამყაროს ქვეყნებისგან
Ps. ერთ ერთი მთავარი რის გამოც ლუდომანიით შეპყრობილი მოქალაქეები საზიანოა ქვეყანა/სახემწიფოსთვის ამ შედეგების დათვლა/სტატისტიკურად ასახვა პრობლემატურია მაგრამ თვალწინ დევს:
აზარტული ინდუსტრია როცა აავადებს ლუდომანიით მოქალაქეების სხვადასხვა სეგმენტს
1. უბრალო მოქალაქე/მუშახელი უდიდესი ალბათობით მატება ( დაკარგული სამუშაო ადგილი/ვალები/დანგრეული ოჯახი/პოტენციური კრიმინალი )
2. მცირე მეწარმე და მცირე გადასახადების გადამხდელი უდიდესი ალბათობა ( შეჩერებული საწარმო ან უკეთეს შემთხვევაში გაყინვა
3. მსხვილი მეწარმე უდიდესი ალბათობით ( შეჩერებული საწარმო ან გაყინული საწარმო, დაკარგული სამუშაო ადგილი ან უკეთეს შემთხვევაში გაყინვა მდგომარეობის )
4. 50 მილიარდი ბრუნვა რაც ნიშნავს მინიმუმ 10% რჩება გემბლინგ ინდუსტრიას. 3-4 გემბლინგ კომპანიას

))))))))))))))))
რამდენია თავდაცვის ბიუჯეტი ან შეადარე სახემწიფო რამდენს იღებს ხალხისგან გადასახადებს : ))))) ? 3-4 კომპანიის ჯიბე უფრო მნიშვნელოვანია ვიდრე მოქალაქეებიდან ფულის ამოღების ყველაზე ეფექტური საშუალება გემბლინგ ინდუსტრია ?
5. 50 მილიარდიანი ბრუნვა რაც ნიშნავს რომ მინიმუმ 10% რჩება გემბლინგ ინდუსტრიას. რაც ავტომატურად ნიშნავს ქვეყანაში აბსოლიტურად ყველა სექტორს ართმევს მინიმუმ 5 000 000 000 -ს 3-4 გემბლინგ კომპანია
ხო კიდე ცინიზმის პიკი ის არის რომ გემბლინგ კომპანიების აბსოლიტური უმეტესობა ქართული არაა და ეს ფული ქვეყნიდან გადის

)))))))))))
ტურისტული სექტორიდან რაზეც ერი და ბერია გადასული რომ განვითარდეს... ისა და რამდენია შემოსავალი ?
და ესე შემიძლია გაგრძელება უსასრულოდ
ქვეყნა საქართველო გათვალისწინებული ყველა მოცემულობა
გემბლინგ ინდუსტრიის არსებობა სარგებელი 0%
ზიანი 100%