ბახსოუმეტესობა ჩაძირულ მოთამაშეს რეკლამა აღარ სჭირდება.
რადგან კაზინოები მომრავლდა, ერთმანეთის კონკურენციის თემაშიც აკეთებენ რეკლამებს და ისედაც,სულ რომ ერთი იყოს, ახალი ხალხის მოსაზიდადაც გააკეთებდა, უბრალოდ არ იქნებოდა ამდენი " აქციები".
რეკლამა რა თქმა უნდა უფრო ეფექტურად მოქმედებს თუნდაც მოთამაშეზე და ერთი რეკლამის გამო შეიძლება თავი ვერ შეიკავოს და დიდ შარშიც გაეხვეს.
უფრო ვფიქრობ ახალგაზრდა თაობისთვის იქნება კარგი, თუ რეკლამები აიკრძალება და ეს მოთამაშეებიც კაი ტიპობად და რომანტიკულად არ მოიხსენიებენ თამაშს.
კოკა - კოლა მსოფლიოს ლიდერია გამაგრილებელ სასმელებში, მაგრამ 70 % -ს ხარჯავს რეკლამაში.
რა თქმა უნდა ტყუილად არა.
მხოლოდ ფულის მოგებაში აღარაა საქმე
თამაშინისეთი რაღაცაა შეიძლება წაგებაც და მგებაც ერთნაირად გაუბედურებდეს, მაგრამ.მოგებული უბედური ჯობია იყო, ვიდრე წაგებული, რაც ძალიან დიდი იშვიათობაა.
ხალხს წყალივით სჭირდება შეგრძნებები
და მილიონის იმედად არ მგონია ბევრი თამაშობდესზ ბწვრმა იცოს უკვე, რომ შანსი ფაქტობრივად ნულია მილიონიანი ჯეკპოტი მოიგო
This post has been edited by Asklipiodotaa on 23 Dec 2021, 19:06