DIDGORI-GEOარ არის სწორი წყაროები....ავიაცია ეგრე არ ითვლება. ვიღაცამ რაღაც დაწერა ქაღალდზე ეგ ვერ იქნება წყარო. ახლა მე გეტყვი ავიაციას როგორ ვითვლიდით უკრაინის ჯარის ენთუზიასტები
1) სპოტერების ფოტოებით (ხალხი რომლებიც აეროდრომებზე უღებს თვითმფრინავებს და შემდეგ ასაჯაროვებს ფოტოებს), მაგალითად ამ საიტზე:
http://spotters.net.ua/search/?q=su-25&sort=added_desc2) "მიგრემონტის", "ლარზის", "ნარპის" (ზაპოროჟიეს საავიაციო ქარხანა, ლვოვის საავიაციო ქარხანა, ნიკოლაევის საავიაციო ქარხანა) რეპორტებით და დადებული ფოტოებით
3) უკრაინული ავიაბრიგადების მიერ დადებული ნიუსებით და ფოტოებით სოც.ქსელებში
4) კონკრეტული პილოტების სოც.ქსელების მონიტორინგით და ფოტოების მონიტორინგით
ასე რომ 16 სუ-25 არ ყავდა უკრაინას ნამდვილად. 30-ზე მეტი ყავდა სულ რომ ჩავთვალოთ მფრინავი და +- მალე გასარემონტებელი.
დანარჩენი წინა პოსტში რაც მიწერია სხვა ტიპებზეც.
საკამათოდ არ გეუბნები ისევ.
უბრალოდ არ თავდება ჯერ უკრაინის ავიაცია.
ეგ მონაცემები არის არაზუსტი და შემცირებულია საერთო რაოდენობა როგორც მფრინავი ასევე პოტენციურად აღდგენადი თვითმფრინავების.
პ.ს
http://spotters.net.ua/search/?q=su-25&sort=added_descაქ რომ ნახო სუ-25-ები უკრაინით გაფილტრე და ყველაზე ბეისიქად დათვალე თუნდაც "პიქსელის" ბორტები, 16 ცალზე მეტი მხოლოდ ეგენი გამოვა...
კაპიტალური რემონტის გაუვლელი ბორტები რომლებიც არ შეუღებავთ და ძველ კამოშია და მაინც დაფრინავს რომ დაუმატო მერე კიდევ უფრო მეტი.....
საერთოდ გაუგებარია ჩემთვის როგორ ითვლიდნენ ეს დასაველი ექსპერტები ავიაციას
პ.ს
ერთ-ერთი საუკეთესო წყარო:
http://forums.airforce.ru/matchast/5887-po...av-vvs-ukrainy/Су-25 №01 (25508110266), в 2016 г. получил №44, впервые замечен в октябре 2016 г. =01.2018–рабочий
Су-25 №02 (25508110118), 10.2015, в 2016 г. получил №22, впервые замечен в октябре 2016 г. =10.2016–в полёте
Су-25М1 №05 (25508110285), 06.2016 последний раз замечен в полёте, 10.2016 замечен уже с новым б/н №45 =10.2016–в полёте
Су-25 №09 (25508110267?), в апреле 2015 г. передан с ремонта, 03.2016 замечен уже с новым №49 (на споттерс.нет указан з/н 25508110125?), доподлинный з/н неизвестен =10.2016–в полёте
Су-25 №10 (25508103002) =03.2016–в полёте
Су-25 №14 (???), замечен в 2016 г.
Су-25М1 №15 (25508110267), в апреле 2015 г. передан после ремонта =01.2018–рабочий
Су-25 №16 (25508110280), отремонтирован в ТЭЧ, впервые замечен осенью 2014 г. =лето 2015–в полёте
Су-25М1 №17 (25508110283), в октябре 2015 г. передан с ремонта =05.2018–в полёте
Су-25 №18 (25508110287), в 2014 г. поднят из отстойника, восстановлен в ТЭЧ;
Су-25 №19 (25508110288), в 2015 г. восстановлен в ТЭЧ =10.2016–в полёте
Су-25 №20 (???), передан с ремонта, впервые замечен в июле 2018 г.
Су-25 №21 (???), впервые замечен летом 2017 г.
Су-25 №24 (25508105038), в начале 2015 г. замечен в Кульбакино;
Су-25 №25 (25508106009) =11.2014–в полёте
Су-25 №27 (25508106029) =09.2015–рабочий
Су-25 №29 (???), весной 2015 г. передан с ремонта =01.2018–рабочий
Су-25М1 №30 (???), передан с ремонта, впервые замечен осенью 2016 г. =10.2017–в полёте
Су-25 №31 (???), впервые замечен в августе 2017 г., официально передан 14.10.2017 =01.2018–рабочий
Су-25 №32 (???), поднят из отстойника, восстановлен в ТЭЧ, в лётном состоянии не замечен;
Су-25 №35 (???), поднят из отстойника, восстановлен в ТЭЧ =01.2018–рабочий
Су-25М1 №37 (25508110317?), передан с ремонта в 2015 г. =05.2018–в полёте
Су-25М1 №39 (???), в 2016 г. передан с ремонта =01.2018–рабочий
Су-25М1 №40 (25508110325) =01.2018–рабочий
Су-25М1 №41 (25508110281), замечен в рабочем состоянии ориентировочно в августе 2014 г. Был подбит в 2014 г., восстановлен =01.2018–рабочий
Су-25 №42 (???), поднят из отстойника, лётное состояние не известно;
Су-25 №49 (???), впервые замечен в сентябре 2017 г. =01.2018–рабочий
Су-25УБ №60 (38220136725) =09.2015–в полёте
Су-25УБ №61 (38220115092), в начале 2015 г. замечен в Кульбакино;
Су-25УБМ1 №62 (38220123321), в 2016 г. передан с ремонта =09.2017–в полёте
Су-25УБ №63 (???), в марте 2017 г. завершён ремонт =01.2018–рабочий
Су-25УБ №64 (38220136494), весной 2015 г. передан с ремонта =04.2018–в полёте
Су-25УБ №65 (38220123390) =04.2015–в полёте
Су-25УБ №67 (38220115021), в конце ноября 2015 г. передан с ремонта (бывший №07) =09.2017–в полёте