ოლეე, ოლაა...
"სპეცოპერაცია მეტრო"
მეტროს აქციებისთვის რა ინფორმაციაც მოვიძიე ( შეგიძლიათ კომენტარებში ჩააასწოროთ თუ რამე არასწორი იქნება, რადგან Chatgpt - ია წყარო)
თბილისის მეტრო შედგება 4 ვაგონისგან
ერთი ვაგონი დაახლოებით იტევს 250 მდე მგზავრს. ( ეს ინფორმაცია კარგად გადავამოწმოთ ჯერ ვაგონის დატესტვით)
პიკის საათებში როდესაც მგზავრთა ნაკადი განსაკუთრებით მაღალია, 3.5-წუთიანი ინტერვალით, ხოლო პირველ ხაზზე — 2.5-წუთიანი ინტერვალით მოძრაობენ მატარებლები.
დილის პიკი: 07:30 - 10:30
საღამოს პიკი: 17:30 - 20:30
სამშაბათს და ხუთშაბათს უფრო მეტი მგზავრი გადაჰყავს მეტროს, ვიდრე დანარჩენ სამუშაო დღეებში. შაბათ- კვირას ყველაზე ცოტა მგზავრი სარგებლობს. ( ამიტომ მგონია მაგ დღეებში სჯობს, როდესაც ისედაც ბევრი მგზავრია)
საშუალოდ ამ საათებში 20 -24 მატარებელი მოძრაობს ერთ ხაზზე.
არსებობს ორი ხაზი:
ახმეტელი- ვარკეთილის ხაზი ( წითელი ხაზი)
და საბურთალოს ხაზი ( ლურჯი ხაზი)
ახლა მხოლოდ ჩემი აზრი და გამოთვლა ამ ინფორმაციებზე დაყრდნობით ( ტევადობაზე ინფორმაცია როცა გადამოწმდება, რიცხვებიც შესაბამისად შეიცვლება) როგორ წარმომიდგენია ქალაქის კოლაფსი:
1 ვაგონის გასავსებად საჭიროა 250 მგზავრი
1 მატარებლის გასავსებად 1000 მგზავრი.
საათში მოძრავი 20 მატარებლის გასავსებად ერთ ხაზზე საჭიროა:
4 x 250=1000
1000x 20= 20000 მგზავრი
24 მატარებლის შემთხვევაში
1000x24= 24000 მგზავრი
ჩემი წარმოდგენით პიკის საათამდე უნდა მოხდეს ყველა ვაგონის დაკავება ჩვენიანების მხრიდან.
როცა გეცოდინებათ რომ ვაგონში თქვენ ხართ, ერთი მიზნით ხალხი, ასე მარტივად შეძლებთ პროვოკაციების თავიდან არიდებას და პროვოკატორის იდენტიფიცირებას, დროის გაყვანაც ასე უფრო მარტივი იქნება. ( ასევე კომუნიკაცია და ინფორმაციის მიღება, გაცვლა სხვა ვაგონებში მყოფ ჩვენიან ხალხთან) ფეხზე მდგომი ხალხი და მჯდომიარეც ასე ერთმანეთს შეენაცვლებოდით. ( არ ვიცი თუ შესაძლებელი და ან ჭკვიანურია, დასაკეცი სკამების ქონა?)
მაგალითად ვარკეთილში რომ შეიკრიბოს 16:30 საათამდე მეტროსთან ის რაოდენობის ადამიანი რაც 1 ხაზის გადასავსებად საჭირო იქნება და იგივე დროს ახმეტელთანაც იგივე რაოდენობა და ყოველ 3 წუთში ზუსტად იმ რაოდენობის ადამიანი ჩავიდეს მეტროში, ტევადობის ინფორმაციაზე დაყრდნობით 1000 მდე ადამიანი, პიკის საათებში ვაგონებში 99% მხოლოდ ჩვენიანები იქნებიან.
იგივე სტრატეგიითაც მეორე ხაზზე რომ იმოქმედონ, სულ ჯამში 20000x 2= 40000 და 24 000x 2= 48 0000 ადამიანით ხდება კოლაფსი.
(ან რამდენიმე მეტრო აირჩეს პარალელურად შესაკრებად და ხალხი გადანაწილდება სხვადასხვა მეტროსთან შესაკრებად. )
ქოცებს მოუწევთ მეტროში ახალი ტალღის არ შეშვება, რადგან ეცოდინებათ ყველა ვაგონი დაკავებულია, შესაბამისად ჭყლეტვის თავიდან აცილება ვაგონების წინასწარი დაკავებით შესაძლებელია.
ამის პარალელურად გაიზრდება ქუჩებში მანქანების რაოდენობა და ბუნებრივად მოხდება ქუჩების ჩაკეტვა მანქანებით
ბოლომდე არ დაიპოსტაბდა რავი ნახეთ ამ ლინკზე:
https://www.facebook.com/share/p/1BPug8bVmf/ This post has been edited by xLEGENDx on 8 Feb 2025, 16:58