ა, ამის თქმაა სულელური

ერთ-ერთი რაზეც სერიალი საუბრობს არის აბსურდული, სულელური, ფანატიკური რელიგიური წარმოდგენები აპოკალიფსზე და რას ელი? სათქმელის ფორმა სათქმელის შესაბამისია
HBO: The humor of the show really comes through in Season 3 — how do you approach writing the funny moments?
Tom Perrotta: The show got much funnier over the years — early on, we weren’t sure how much humor The Leftovers could accommodate, but it turned out to be a lot more than we’d ever imagined. This season we embraced the absurdity of the post-departure world. The craziest suggestions in the writers’ room usually won the day, which is how we ended up with God being eaten by a lion after an orgy on a Tasmanian ferry.
HBO: What was it like having to think about a possible answer to “Where have the Departed gone?”
Tom Perrotta: For me, the Departure always stood for the unknowable elements of existence. Where do we come from? Why are we here? And, as Iris DeMent sings [in Season 2 theme “Let the Mystery Be”], where are we “gonna go when the whole thing’s done?” The book and the show both place the characters under terrible pressure, forcing them into a desperate search for a narrative that will keep them from going crazy or falling into despair. Nothing in Season 3 changed that.
HBO: Why not show anything while Nora gave her final monologue?
Tom Perrotta: A religious narrative is one that can’t be proved — a believer has to believe, to have faith in something they haven’t seen for themselves. Nora’s asking Kevin to believe in her story, and we’re asking the viewers of the show to do the same. We wanted the ending of the show to be a test of faith. Showing it would have defeated that purpose.
HBO: What do you hope viewers take away from the series?
Tom Perrotta: The show is about different individuals searching for a narrative (religious or otherwise) that will allow them to live and love despite the terrible losses they’ve suffered
ნორას ყოფნა-არყოფნას გამქრალების მხარეს რაც შეეხება, მერვე სერიაში, როცა მიბმული ყავს კევინს სკამზე პატი, კევინი ეკითხება პატის მომხდარზე რა მოხდაო, პატი პასუხობს, რომ არ აქვს მნიშველობა რა მოხდა, როგორ გაქრნენ და ა.შ პერსონაჟები პირველ სეზონში ამბობენ, რომ გრძნობდნენ, რომ ეს მოხდებოდა, ყველა გრძნობდა წინასწარ, იცოდნენ; პლუს ამას სერიალი აშკარად სვამს ეგზისტენციალურ აქცენტებს, ის რომ ეს ადამიანები გაქრნენ "სადღაც ", "სხვა განზომილებაში" ჩემთვის პირველ სეზონში ვაბშე არ მნიშველობს, შთაბეჭდილება რჩება პირველ-მეორე სეზონებში, რომ ეს გაქრობა შეიძლება სულაც არ ნიშნავდეს სადმე გაქრობას და სიმბოლიზირებდეს სიკვდილს უბრალოდ, მეტს არაფერს; ეგ "სადღაც" წასვლა არის ნარატივის შესაკერი ძაან ორიგინალური ფორმა და შესაძლოა სულაც არ გულისხმობდეს იმას, რაც ერთი შეხედვით ჩანს, შესაბამისად, ჩემთვის და იმისთვის, ვისაც მაგ გაქრობაზე ეგეთი წაროდგენა შეექმნა მნიშვნელოვანია გაიგოს, იყო თუ არა "იქ" მართლა ნორა, იმიტომ რომ უფრო მკაფიო გახდეს რეჟისორის ხედვა და მიზანი
ჰოდა პირველი და მეორე სეზონი ერთი მეორის მიყოლებით მიმტკიცებდა თეორიას, იმაზე ვაბშე რაზეა ეს ფილმი და რის თქმას ცდილობს რეჟისორი ხოდა, ჯერჯერობით ჩიხში არ შევსულვარ ძირიტად ნაწილში ჰოდა დიდი ალბათობით ნორა უნდა იტყუებოდეს :დ
და თუ იტყუება ალბათ სასტუმროში ბოლო ჩხუბის გამო, კევინი ეუბნება რომ ბავშვი არ გინდა, იმიტომ რომ მერე აღარავის შეეცოდებიო, ჰოდა შესაძლოა ამ ტყუილით იმას უმტკიცებდეს კევინს, რომ მცდელობა მაინც ქონდა თავის ბავშვებთან ყოფილიყო, ნუ რავი, მარა რატო იტყუება მგონი ეგ დიდად არ მნიშვნელობს
ჰო, კიდევ შეაჩერა თუ არა ნორამ თავისი დიფარჩა
კევინს ეუბნება მგონი, ვგრძნობდი რო მასულელებდნენო, დამცინოდნენო, ვიცოდი, რო სიკვდილის დიდი შანსი მქონდაო, კონსულტაციაზე მისულიც აშკარა ეჭვებში იყო, არ ენდობოდა ამ ხალხს, ფული ###ზე ეკიდა, ტკვილი იყო მისი მოტივატორი მცდელობისთვის, მაგრამ განწყობა აშკარად სხვა ქონდა და ბრმა უნდა იყო რო ვერ შეგემჩნია :დ პლუს ბოლო იმ რაღაც მინის სათავსოს მეტალიანი წყლით თუ რაღაც სითხით გავსებისას "ბოლო" სუნთქვა, სთაბეჭდილება გრჩება, რო დაიყვირა
ერთი რამეა კიდე აღსანიშნი, რო მთელი სამი სეზონის განმავლობაში რეჟისორი მაგრად გეთამაშება, მაინდ გეიმსებით და ემოციური მანიპულაციებით :დ მუდმივად გაბნევს, ერთ დასკვნას აკეთებ და მეორე წუთს საპირისპიროს გიმტკიცებს, მერე ისევ საწყისთან გაბრუნებს მერე ისევ პირიქით და მოკლედ წრეზე გატრიალებს, ჰოდა ამის გამო ბოლომდე დარწმუნებული ვერაფერში ვართ, მეოთხე სეზონში მცირე სანსი არის იმის რო რაღაც მართლა ძააან აბსურდი დაიდოს და დასკვნა გააკეთო რო მთელი სერიალი მაინდ გეიმ იყო :დ მარა ეს მცირე შანსებით რა
This post has been edited by ემპეწრი on 4 Aug 2017, 21:31