ტრაკი!!!
ჯერჯერობით, კომპიუტერული გრაფიკის და ნიაზის საუნდის გარდა ყველაფერი სრული მარაზმია.
ყურადღებას თუ იქცევს, ისიც მხოლოდ იმიტომ, რომ ახალია.
კოსტუმები დიდი არაფერი, სხვაობა 100 წელია ბოლო-ბოლო და არა 500 რომ მოწონებად ღირდეს.
ფოტოგრაფია უკვე არსებობდა.
დიალოგები - სრული კატასტროფა.
თანამედროვე საუბარი იქით იყოს, გმირების უმრავლესობა იმენა ჭინთვებით საუბრობენ ერთმანეთში.
თეატრის მსახიობი რომ შიშობს, ცუდი აკუსტიკის გამო ბოლო რიგებში მჯდომ მაყურებელს ვერ გავაგონებო
და ყალბი პატეთიკურობა თითქმის ყველაფერში.
გოგრიჭიანი თავისი გაყინული სიფათით სრულყოფილი უნიჭობაა.
პოლიციელების გაშარჟება ისედაც მარაზმატიკულ სერიალს, იაფფასიანი ფრანგული კომედიებისთვის დამახასიათებელ მარაზმატიკულ ელფერს სძენს.
სცენარიც რაღაც არეულ-დარეულია.
ის სამი გვამი ბოლო-ბოლო ვისი იყო?
ერთადერთი ლუარსაბი იყო გასაგები.
დანარჩენი ორი?!
ეს ადამიანებით ვაჭრობაც რაღაც გაუგებარია.
სად ყიდიან ამ ადამიანებს?
სტამბული ბაზარზე ვერ გაყიდიან, 1870 წელია.
ეგვიპტეში მამლუქები აღარ არიან.
ორგანოებით ვაჭრობისთვის ნამეტანი ადრეა.
ჰოდა... რამე გაიგეთ?
ეხლა არ დამიწყოთ, პირველია და რაღაც სისულელეები.
აქამდეც გადაღებულა ფილმები იგივე ეპოქაზე, მაგრამ მსგავსი ხლეობები არ ყოფილა.
: ტრაკი ტრაკი ტრაკი ტრაკი ტრაკი ტრაკი ტრაკი ტრაკი :
თხოვნა! ბერას ფანები ნუ გამომეხმაურებით. ან პმ-ში გინების დროს ქართული ენის გრამატიკას ეცით პატივი.
This post has been edited by მერკუციო on 25 Nov 2014, 10:07
რაც შეეხება "მაცივრის დაცარიელების" საკითხს... ეს არის სრულიად გამოგონილი, ტვინის სარეცხი ორის მიერ გამოგონილი მოდელირებული მოვლენა და არავითარი კავშირი არ აქვს მართლა მაცივართან. (c) შავლეგა