ვინ? თანამშრომელი თუ ფირმა?
მე ვიცი შემთხვევები როცა ოფიციალური ორგანიზაციის თანამშრომლებთან კლიენტი ცდილობს მოლაპარაკებას შედარებით იაფ ფასში. მათ მობილურის ნომრებსაც იწერენ და პირადად ეკონტაქტებიან.
ეს უკვე თანამშრომლის პირად სინდისზეა დამოკიდებული. ძალიან ცუდია რა თქმა უნდა როცა ასეთი რამ ხდება, მაგრამ ფაქტია რომ ხდება. ბატონ
T-O_master მივმართავ კეთილი რჩევით რომ ასეთი შემთხვევების ასაცილებლად რაიმე ბერკეტები შეიმუშაოს. ალბათ მათ ამ თემაზე უკვე უფიქრიათ კიდეც .
პრინციპში ხელშეკრულება კი გამორიცხავს ასეთი რამის არსებობას, მაგრამ ალბათ მხოლოდ ის პერიოდი სანამ თანამშრიომელი მათთანაა.
p.s. ამ საქმეში პატიოსანი თანამშრომლების შერჩევა უმთავრესია.

ისევე როგორც ყველა საქმეში, მაგრამ აქ განსაკუთრებით, რადგან ეს სილამაზის სალონი არ არის, სადაც კლიენტები თავის ფეხით დადიან. თუმცა სტილისტის წასვლის შემთხვევაში კლიენტების უმრავლესობა მას მიჰყვება. მე მაგალითად ერთ ჩემს სტილისტს ყველგან დავყვებოდი, ბოლოს ლამის ესპანეთში გავყევი. ეხლა მეორე მყავს და ისიც სასომხეთში მიდის. ბუნებრივია მე იმ სალონში მისი გულისათვის დავდიოდი .
This post has been edited by muzabello on 27 Mar 2007, 21:04