pusho13
I'm proud

ჯგუფი: Members
წერილები: 15443
წევრი No.: 48202
რეგისტრ.: 30-November 07
|
#33653786 · 27 Oct 2012, 18:23 · · პროფილი · პირადი მიმოწერა · ჩატი
Saburtalo MavsPropose TradePos Player PG George Hill (Ind - PG,SG) SG Wesley Matthews (Por - SG,SF) G Bradley Beal (Was - SG) SF LeBron James (Mia - SF,PF) PF Danny Granger (Ind - SF,PF) F Rudy Gay (Mem - SF,PF) C Amir Johnson (Tor - PF,C) C --empty-- Util D.J. Augustin (Ind - PG) Util Rodrigue Beaubois (Dal - PG,SG) BN Andrew Bogut (GS - C) INJ BN Kyle Korver (Atl - SG,SF) BN Jared Sullinger (Bos - PF) BN Linas Kleiza (Tor - SF)
LesaPropose TradePos Player PG Monta Ellis (Mil - PG,SG) SG Arron Afflalo (Orl - SG) G O.J. Mayo (Dal - SG) SF Michael Beasley (Pho - SF,PF) PF Kevin Love (Min - PF,C) INJ F DeJuan Blair (SA - PF,C) C Andrew Bynum (Phi - C) INJ C Zaza Pachulia (Atl - C) Util Caron Butler (LAC - SF) Util Austin Rivers (NO - PG,SG) BN Ben Gordon (Cha - SG) BN Kendall Marshall (Pho - PG) BN Stephen Jackson (SA - SG,SF)
namePropose TradePos Player PG Deron Williams (Bkn - PG) SG Andre Miller (Den - PG,SG) G Jeremy Lin (Hou - PG) SF Michael Kidd-Gilchrist (Cha - SF) PF Chris Bosh (Mia - PF,C) F David Lee (GS - PF,C) C Samuel Dalembert (Mil - C) C Jordan Hill (LAL - PF,C) Util Mike Dunleavy (Mil - SG,SF) Util Richard Hamilton (Chi - SG) BN Terrence Ross (Tor - SG) BN Randy Foye (Uta - PG,SG) BN Jonas Jerebko (Det - SF,PF)
Saburtalo DevilsPropose TradePos Player PG Dwyane Wade (Mia - PG,SG) SG Jared Dudley (Pho - SG,SF) G Kyle Lowry (Tor - PG) SF Wilson Chandler (Den - SG,SF) PF Paul Millsap (Uta - PF) F Joakim Noah (Chi - PF,C) C Anderson Varejao (Cle - PF,C) C Bismack Biyombo (Cha - PF,C) Util Jason Kidd (NY - PG) Util Luke Ridnour (Min - PG,SG) BN Jodie Meeks (LAL - SG) BN Jan Vesely (Was - PF) BN Royce White (Hou - SF)
LS20Propose TradePos Player PG Goran Dragic (Pho - PG) SG Kirk Hinrich (Chi - PG,SG) INJ G Tony Parker (SA - PG) SF Thaddeus Young (Phi - SF,PF) PF Zach Randolph (Mem - PF,C) F Chris Kaman (Dal - PF,C) C J.J. Hickson (Por - PF,C) C Patrick Patterson (Hou - PF,C) Util Jrue Holiday (Phi - PG) Util Shawn Marion (Dal - SF,PF) BN Shannon Brown (Pho - SG) BN Jason Smith (NO - PF,C) BN Lamar Odom (LAC - SF,PF)
KUTAISI MAVSPropose TradePos Player PG Mike Conley (Mem - PG) SG Nicolas Batum (Por - SG,SF) G Damian Lillard (Por - PG) SF Kevin Durant (OKC - SF) PF Al Harrington (Orl - PF,C) F Brandon Bass (Bos - PF,C) C DeAndre Jordan (LAC - C) C Ian Mahinmi (Ind - C) Util Jarrett Jack (GS - PG,SG) Util Markieff Morris (Pho - PF) BN Alonzo Gee (Cle - SG,SF) BN Pablo Prigioni (NY - PG,SG) BN Mirza Teletovic (Bkn - SF,PF)
Tetri QvebiPropose TradePos Player PG Chris Paul (LAC - PG) SG Avery Bradley (Bos - PG,SG) INJ G Jeff Teague (Atl - PG) SF Paul Pierce (Bos - SF) PF Al Horford (Atl - PF,C) F Kris Humphries (Bkn - PF) C Elton Brand (Dal - PF,C) C Kevin Seraphin (Was - PF,C) Util Brandon Rush (GS - SG) Util Tony Allen (Mem - SG,SF) BN Courtney Lee (Bos - SG,SF) BN Matt Bonner (SA - PF) BN Grant Hill (LAC - SF,PF)
Kutaisi JazzPropose TradePos Player PG Mario Chalmers (Mia - PG) SG Manu Ginobili (SA - SG,SF) G Marcus Thornton (Sac - SG) SF Gordon Hayward (Uta - SG,SF) PF Dirk Nowitzki (Dal - PF) INJ F LaMarcus Aldridge (Por - PF,C) C Spencer Hawes (Phi - C) C Kendrick Perkins (OKC - C) Util Marvin Williams (Uta - SF) Util Thabo Sefolosha (OKC - SG,SF) BN Corey Brewer (Den - SG,SF) BN Kosta Koufos (Den - PF,C) BN Alexsey Shved (Min - PG,SG)
TranceManiacsPropose TradePos Player PG Isaiah Thomas (Sac - PG) SG Paul George (Ind - SG,SF) G J.R. Smith (NY - SG,SF) SF Josh Smith (Atl - SF,PF) PF Al Jefferson (Uta - PF,C) F Trevor Ariza (Was - SG,SF) C Marcin Gortat (Pho - C) C Marcus Camby (NY - C) Util Dion Waiters (Cle - SG) Util Antawn Jamison (LAL - PF) BN Richard Jefferson (GS - SF) BN James Johnson (Sac - SF,PF) BN Dante Cunningham (Min - PF)
KnicksPropose TradePos Player PG Nate Robinson (Chi - PG,SG) SG Ray Allen (Mia - SG) G MarShon Brooks (Bkn - SG,SF) SF DeMar DeRozan (Tor - SG,SF) PF Tayshaun Prince (Det - SF,PF) F Anthony Morrow (Atl - SG,SF) C Tyson Chandler (NY - C) C Nikola Vucevic (Orl - PF,C) Util Tornike Shengelia (Bkn - SF,PF) Util Marreese Speights (Mem - PF,C) BN Derrick Rose (Chi - PG) INJ BN Derrick Brown (SA - SF,PF) NA BN Ronnie Brewer (NY - SG,SF)
St.Giant LizardPropose TradePos Player PG Kyrie Irving (Cle - PG) SG Nick Young (Phi - SG,SF) G John Wall (Was - PG) INJ SF Andrei Kirilenko (Min - SF,PF) PF Nene Hilario (Was - PF,C) F Kenneth Faried (Den - PF) C Greg Monroe (Det - C) C Gustavo Ayon (Orl - PF,C) Util Darren Collison (Dal - PG) Util Jeff Green (Bos - SF,PF) BN Taj Gibson (Chi - PF) BN Carl Landry (GS - SF,PF) BN Chase Budinger (Min - SF)
Sgt. Peppers UnitedPropose TradePos Player PG Steve Nash (LAL - PG) SG Tyreke Evans (Sac - SG,SF) G Jason Terry (Bos - PG,SG) SF Evan Turner (Phi - SG,SF) PF Carlos Boozer (Chi - PF,C) F Nick Collison (OKC - PF,C) C Dwight Howard (LAL - C) C Drew Gooden (Mil - PF,C) Util Steve Novak (NY - SF,PF) Util Marco Belinelli (Chi - SG) BN Delonte West (Dal - PG,SG) BN Channing Frye (Pho - PF,C) INJ BN Matt Barnes (LAC - SF)
FranziskanerPropose TradePos Player PG Jameer Nelson (Orl - PG) SG Kobe Bryant (LAL - SG) G Joe Johnson (Bkn - SG,SF) SF Danilo Gallinari (Den - SF) PF Ed Davis (Tor - PF,C) F Carlos Delfino (Hou - SG,SF) C JaVale McGee (Den - C) C Emeka Okafor (Was - C) Util Kevin Martin (Hou - SG) Util Iman Shumpert (NY - PG,SG) INJ BN J.J. Barea (Min - PG) BN Corey Maggette (Det - SF,PF) BN Trevor Booker (Was - PF)
Man bites dogPropose TradePos Player PG Ty Lawson (Den - PG) SG Brandon Knight (Det - PG,SG) G Chauncey Billups (LAC - PG,SG) INJ SF Gerald Wallace (Bkn - SF,PF) PF Anthony Davis (NO - PF) F Harrison Barnes (GS - SF) C Marc Gasol (Mem - C) C Omer Asik (Hou - C) Util Gerald Henderson (Cha - SG,SF) Util Jonas Valanciunas (Tor - C) BN Landry Fields (Tor - SG,SF) BN Robin Lopez (NO - C) BN Omri Casspi (Cle - SF)
TokomotivesPropose TradePos Player PG Russell Westbrook (OKC - PG) SG Andre Iguodala (Den - SG,SF) G Lou Williams (Atl - PG,SG) SF Luol Deng (Chi - SF) PF Pau Gasol (LAL - PF,C) F Tim Duncan (SA - PF,C) C Nikola Pekovic (Min - C) C Tyler Hansbrough (Ind - PF,C) Util Greivis Vasquez (NO - PG,SG) Util Devin Harris (Atl - PG) BN Derrick Williams (Min - SF,PF) BN Udonis Haslem (Mia - PF) BN Gerald Green (Ind - SG,SF)
drandaPropose TradePos Player PG Kemba Walker (Cha - PG) SG Jordan Crawford (Was - PG,SG) G Jose Calderon (Tor - PG) SF Brandon Roy (Min - SG,SF) PF Blake Griffin (LAC - PF,C) F Amar'e Stoudemire (NY - PF,C) INJ C Luis Scola (Pho - PF,C) C Ekpe Udoh (Mil - PF,C) Util Ersan Ilyasova (Mil - PF) Util Danny Green (SA - SG,SF) BN Gary Neal (SA - PG,SG) BN Norris Cole (Mia - PG) BN Daniel Gibson (Cle - PG,SG)
Lakers_rogerPropose TradePos Player PG Raymond Felton (NY - PG,SG) SG James Harden (OKC - SG,SF) G Klay Thompson (GS - SG,SF) SF Carmelo Anthony (NY - SF,PF) PF Derrick Favors (Uta - PF,C) F Kawhi Leonard (SA - SG,SF) C Roy Hibbert (Ind - C) C Byron Mullens (Cha - PF,C) Util Leandro Barbosa (Bos - PG,SG) Util Metta World Peace (LAL - SF,PF) BN Jeremy Lamb (Hou - SG,SF) BN Shane Battier (Mia - SG,SF) BN Tyrus Thomas (Cha - PF,C)
United DemonsPropose TradePos Player PG Jamal Crawford (LAC - PG,SG) SG Eric Gordon (NO - SG) INJ G Ricky Rubio (Min - PG) INJ SF Hedo Turkoglu (Orl - SF,PF) PF Kevin Garnett (Bos - PF,C) F Serge Ibaka (OKC - PF,C) C Boris Diaw (SA - PF,C) C Tiago Splitter (SA - C) Util Jermaine O'Neal (Pho - C) Util Joel Anthony (Mia - PF,C) BN Rashard Lewis (Mia - SF,PF) BN Chris Singleton (Was - SF) BN Jannero Pargo (Was - PG)
OlaizolaPropose TradePos Player PG Brandon Jennings (Mil - PG) SG Rodney Stuckey (Det - PG,SG) G Stephen Curry (GS - PG) SF Jason Richardson (Phi - SG,SF) PF Andrea Bargnani (Tor - PF,C) F David West (Ind - PF) C Brook Lopez (Bkn - C) C Jason Thompson (Sac - PF,C) Util Vince Carter (Dal - SG) Util Thomas Robinson (Sac - PF) BN Jerryd Bayless (Mem - PG,SG) BN Chandler Parsons (Hou - SF,PF) BN Meyers Leonard (Por - C)
FORZA_ITALIAPropose TradePos Player PG Rajon Rondo (Bos - PG) SG Mo Williams (Uta - PG,SG) G Dorell Wright (Phi - SG,SF) SF C.J. Miles (Cle - SG,SF) PF DeMarcus Cousins (Sac - PF,C) F Ryan Anderson (NO - PF,C) C Glen Davis (Orl - PF,C) C Enes Kanter (Uta - C) Util J.J. Redick (Orl - SG) Util Ramon Sessions (Cha - PG,SG) BN Tristan Thompson (Cle - PF,C) BN Andre Drummond (Det - PF) BN A.J. Price (Was - PG)
ოც კაციანი ლიგაა მე-5 პიქი ვიყავი
სქრინს დავებდი მარა სლე ინეტია დიდხანს უნდება ატვირთვას
This post has been edited by pusho13 on 27 Oct 2012, 18:25
|