წესები ჩავასწორე და გადახედეთ აბა. ორი საკითხია გასარკვევი და დანარჩენთან შედარებითაც რამე კითხვა/იდეა თუ გაგიჩნდათ დაწერეთ. ამ ზაფხულს/შემოდგომაზე ვიზამთ ტურნირს.
სურათი: tagn.wordpress.comEVE Online-ის ქართველი პილოტების ტურნირიდრო და ადგილი: <რიცხვი.თვე.წელი>, <საათი EVE დროით>, <მზის სისტემა/რეგიონი>, ძირითადი სერვერი Tranquility
TQ-ს არჩევის მიზეზი: (1) ტესტ სერვერზე ჩარებს ნაკლები SP აქვს (2) ტესტ სერვერის კლიენტის გადმოწერა ყველას არ უნდა (3) რეალური ფინანსური დანაკარგი ტურნირს უფრო საინტერესოს და დაძაბულს გახდის.
პილოტების რაოდენობა: 4/8
ტურნირის ტიპი:
» სპოილერის ნახვისთვის დააწკაპუნეთ აქ «
I ნაწილი (ინდივიდუალური, ფრეგატები), 4 პილოტის ფორმატი:
A v B
C v D
A v B
C v D
A v B
C v D
ფინალი: წყვილებს შორის სამი მატჩის შედეგად გამარჯვებულები;
I ნაწილი (ინდივიდუალური, ფრეგატები), 8 პილოტის ფორმატი:
A v B
C v D
E v F
G v H
A v B
C v D
E v F
G v H
A v B
C v D
E v F
G v H
ნახევარფინალები: წყვილებს შორის სამი მატჩის შედეგად გამარჯვებულები;
ფინალი: ნახევარფინალურ წყვილებს შორის თითო მატჩის გამარჯვებულები.
II ნაწილი (ინდივიდუალური, ბეთლკრეისერები), 4 პილოტის ფორმატი:
A v B
C v D
ფინალი: წყვილებს შორის თითო მატჩის შედეგად გამარჯვებულები;
II ნაწილი (ინდივიდუალური, ბეთლკრეისერები), 8 პილოტის ფორმატი:
A v B
C v D
E v F
G v H
ნახევარფინალები: წყვილებს შორის თითო მატჩის შედეგად გამარჯვებულები;
ფინალი: ნახევარფინალურ წყვილებს შორის თითო მატჩის გამარჯვებულები.
III ნაწილი (გუნდური):
გუნდი A v გუნდი B
გუნდი A v გუნდი B
გუნდი A v გუნდი B
ტექნიკური წესები და შეზღუდვები:
» სპოილერის ნახვისთვის დააწკაპუნეთ აქ «
გემები:
I ნაწილში დაშვებულია T I ფრეგატები;
II ნაწილში დაშვებულია T I ბეთლკრეისერები;
III ნაწილში დაშვებულია T I ფრეგატების, T I კრეისერების (მათ შორის ლოგისტიკური T I კრეისერების) და T I ბეთლკრეისერების ნებისმიერი კომბინაცია.
მოდულები:
დაშვებულია T I და T II მოდულები;
აკრძალულია faction მოდულები (მიზეზი: ყველას არ მიუწვდება ხელი faction-ებზე);
დაშვებულია ძირითადი სახის EWAR მოდულები (მათ შორის disruptor, scrambler, web; სრული სია:
http://bit.ly/vqvLQO); აკრძალულია ECM და dampener მოდულები (მიზეზი: ამ ორი ტიპის EWAR-ს სპეციალიზირებული სკილები სჭირდება და ორივე მხარის მიერ მათი გამოყენების შემთხვევაში ბრძოლა ვერ შედგება).
(ეს საკითხი შესათანხმებელია)რიგები:
დაშვებულია T I რიგები;
აკრძალულია T II რიგები (მიზეზი: ყველას არ მიუწვდება ხელი T II რიგებზე).
დრონები:
დაშვებულია ყველა სახის T I და T II დრონები.
ტყვიაწამალი:
დაშვებულია T I, T II, faction ტყვიაწამალი.
სხვა:
დაშვებულია overheating, დაშვებულია hardwiring იმპლანტები;
აკრძალულია booster-ები (მიზეზი: გართულებული ხელმისაწვდომობა).
დაშვებულია smartbombs.
ბრძოლების ორგანიზება და მიმდინარეობა:
» სპოილერის ნახვისთვის დააწკაპუნეთ აქ «
ვიყენებთ ერთ საერთო არხს TeamSpeak-ზე ტურნირის ყველა მონაწილისთვის; გუნდური რაუნდისთვის ვხსნით ცალკე არხებს გუნდებისთვის (დადებული პაროლით);
ვირჩევთ რომელიმე (ნაკლებად დატვირთულ, მაგრამ რამდენიმე სადგურიან) სისტემას საბრძოლველ ადგილად; მონაწილეები ირჩევენ ამ სისტემის სხვადასხვა სადგურებს, რომლებშიც წინასწარ მიიტანენ გემებს და ფიტებს;
ორგანიზატორი ამ სისტემის რომელიმე პლანეტის სიახლოვეს დააგდებს ბუკმარკს, რომელსაც შემდეგ სისტემის სადგურ(ებ)ში დანარჩენ მონაწილეებს გაუზიარებს;
(1) მონაწილეები სადგურებიდან გამოდიან; მათთან მიფრინდებიან ნეიტრალური პილოტები და Ship Scanner-ით შეამოწმებენ მონაწილეებს აკრძალული მოდულების, რიგების და დრონების ქონაზე;
(2) ნეიტრალური პილოტები (გამზადებული Fraps-ით) სისტემის მზის მხრიდან მიფრინავენ ბუკმარკთან 50კმ+ მანძილზე;
(3) TeamSpeak-ზე ორგანიზატორის სიგნალის მიცემის შემდეგ მონაწილეები warp-ით მიფრინავენ ბუკმარკთან არჩეულ მანძილზე (warp to 0/20/50/70/100);
ბრძოლა იწყება ბუკმარკთან მიფრენისთანავე;
ბრძოლა მიდის გემის აფეთქებამდე;
აკრძალულია პოდის მოკვლა; პოდის აფეთქების შემთხვევაში ამფეთქებელს ჩაეწერება წაგება;
თუ ვერცერთი მხარე ვერ კლავს მეორეს, პილოტებს მიეცემათ რეფიტის და ახალი ბრძოლის დაწყების საშუალება;
არენიდან გაქცევა წაგებად ითვლება;
Connection-ის გათიშვის შემთხვევაში გათიშულ მოთამაშეს წაგება ეთვლება. (ეს საკითხი შესათანხმებელია)
სხვა დეტალები:
» სპოილერის ნახვისთვის დააწკაპუნეთ აქ «
გემების და ფიტებისთვის საჭირო დანახარჯები დაახლოებით შემდეგნაირად გამოყურება:
I ნაწილი: დაახლოებით 15 მილიონი თითო პილოტისთვის;
II ნაწილი: დაახლოებით 80 მილიონი თითო პილოტისთვის;
III ნაწილი: გემის არჩევანის მიხედვით, 15 მილიონიდან 80 მილიონამდე თითო პილოტისთვის;
გემების და ფიტების ფულს ყველა თავისთვის დებს. იმ შემთხვევაში, თუ ვინმეს ფული აკლდება, დანარჩენი პილოტები ერთად დაუმატებენ;
გადავიღებთ ბრძოლის სკრინშოტებს და ვიდეოებს Fraps-ით. სასურველია Fraps რამდენიმე პილოტს ჰქონდეს, რომ ყველა ბრძოლა გადავიღოთ და თან რამდენიმე ვიდეო გამოვიდეს. გადამღებ პილოტებს მიზანში ამოყავთ ბრძოლაში მონაწილე პილოტები, რომ ვიდეოში მოხვდეს მონაწილეების SH/AR/ST მონაცემები.
მონაწილეთა დაწყვილება:
» სპოილერის ნახვისთვის დააწკაპუნეთ აქ «
დაწყვილება ხდება SP-ების მიხედვით.
მონაწილეების მიმდინარე SP-ები:
(1) პილოტი A / SP რაოდენობა / eveboard.com ლინკი
(2) პილოტი B / SP რაოდენობა / eveboard.com ლინკი
(3) პილოტი C / SP რაოდენობა / eveboard.com ლინკი
(4) პილოტი D / SP რაოდენობა / eveboard.com ლინკი
(5) პილოტი E / SP რაოდენობა / eveboard.com ლინკი
(6) პილოტი F / SP რაოდენობა / eveboard.com ლინკი
(7) პილოტი G / SP რაოდენობა / eveboard.com ლინკი
(8) პილოტი H / SP რაოდენობა / eveboard.com ლინკი
I და II ნაწილების წილისყრა:
A v B
C v D
E v F
G v H
III რაუნდის წილისყრა:
გუნდი A: პილოტები A + H
გუნდი B: პილოტები B + G
გუნდი C: პილოტები C + F
გუნდი D: პილოტები D + E
ნახევარფინალების შემთხვევაში დაწყვილება ყოველ ეტაპზე SP-ების მიხედვით მოხდება.
მიმაგრებული სურათი