კი, მაგაზე

მაგრამ თუ ეგ გო დააყენე, აღარ გინდა ცალკე შენახვა

ეხლა კიდევ ბენზინი:
მოკლედ, იღებ საშუალო წვას, კმ/ლტ... შემდეგ ნახულობ თუ რამდენი კმ-ა ტრეკი... მაგას გაყოფ ამ წვაზე და მიიღებ საჭირო საწვავის რაოდენობას... მერე მიუმატებ 10 ლიტრს დაახლოებით დაზღვევისთვის და მერე უკვე შენი საქმეა, როგორ გადაანაწილებ საწვავს

საწვავის წვას შორის სხვაობებია რა თქმა უნდა, ტრეკის მონაცემების მიხედვით, ჯერ ზუსტი დამოკიდებულება არ მაქვს ნანახი და მაგიტომ დაზუსტებით არ ვამბობ არაფერს... იმედია ამატეურებში უკვე ზუსტად მექნება დადგენილი და მომავალი სეზონიდან მაგასაც გეტყვით

ახლანდელი მონაცემებით კი, ყოველი 1 ბიჯი, ცვლის 0.05 კმ/ლტ-ით წვის კოეფიციენტს... ანუ თუ მედიუმზე გვაქვს 1.35 კმ/ლტ, ლოუზე იქნება 1.35+0.05 = 1.4 კმ/ლტ...
თუმცა, ეგ ჯერ დაზუსტებით არ ვიცი და მაგიტომ ნამეტნავად არ ენდოთ მაგ მონაცემს
* * *
TranceMakerმაგ პროგრამას ასევე აქვს მშვენიერი პიტის სტრატეგიის კარკულატორი

tools - pit strategy

შეგყავს დაახლოებითი მონაცემები, აწვები ენტერს და გეუბნება ყველაფერ დანარჩენს

ასევე უბრალოდ ეგ პროგრამა, ყოველი რბოლის დასრულებისთანავე უნდა დააბდეითო!!!
და ყოველი რბოლის დაწყებამდე!!!
* * *
არავინ უყურებთ ხო?

კაი... დავიმახსოვრებ

რა ამბავია ბლად??? 0-1% ალბათობით წვიმისას, უკვე 3 წრეა წვიმს...