ეგ ნაწილი ძალან სტრანნადაა მოწყობილი

გეიმფლეისთვის, ჩვენი პერსონაჟების სულები მანდვე ტრიალებს, სადაც სპირიტ ჰილერებია და გვაცოცხლებენ
ორჯერ გამოიყენეს სპირიტ ჰილერბი იმისთვის, რომ ისტორიაში ცვლილება შეეტანათ
პირველად კატას დროს, აზურეგოსი,. რომელიც კლასიკზე მოვკალით< რატომღაც ცოცხალი იყო და სპირიტ ჰილერთან იმალებოდა. აზურეგოსმა ბევრიდ აბრუენბა მაოხდინა, ანუ კანონიკურია, ან სპირიტ ჰილერის და მისი სიკვდილის ნაწილი იყო ან ხუმრობა, ან დაკანონება ანაც მერე დაარეტკონეს და ვსიო
მეორე არის ჰელიას სივრცე.
მესამეა ვოიდი
ყველაზე გავრცელებულია რომ სიკვდილის მერე ყველაფერი shadowlandsში მიდის
მარა თამაშში რატომ ჰყავს ამდენი ვარიანტი სიკვვდილის სამყაროს არ ვიცი