Testing News - (შეუიარაღებელი თვალით)
Williams ახალი ანტიფრთა აქვს, რომელიც ძაან გავს Ferrari-სას.

Ferrari-მ ძაან გაბრაზებული დაბრუნდა ევროპაში და მართლაც რომ დიდი მობილიზაცია იქნება გუნდში.
მაკლარენი, დიახ ანვითარებს სერიოზულად და თუ სეზონის დასაწყისში 0.150 წამი ქონდა ჩანაფიქრი, ყოველი რბოლის შემდეგ განვითარება, ეხლა მათი ციფრებო 0.200-ზე მეტია.
მაგრამ ისეთი გუნდი როგორიც Ferrari-ა, არ დათმობს ესე ადვილად.
შეიძლება ყოველი რბოლის შემდეგ მათი შანსები პატარავდება, მაგრამ ისინი კიდევ იტყვიან თავისას.
მათ ახალი დანები დააყენეს, (ყოფილი სარკეების ადგილას) რომლიც ჯერ Renault-ის მიერ იქნა წარმოდგენილი, ხოლო შემდეგ Mclaren-ის მიერ განვითარებული.

Ferrari-მ ასევე წარმოადგინა ახალი ვარიანტი წინა ტორმუზების გასაგრილებლად, (როგორც ისინი ამბობენ)
კალპაკი დისკის შუაში.

ტესტებზე დროები, არაფერს ნიშნავს და ამას ამტკიცებს, Toyota-ს ყოფნა სათავეში 2 დღის განმავლობაში.
მათ ახალი ქავერი წარმოადგინეს, რომელიც წლის დასაწყისში McLaren-მა შემოგვთავაზა, შემდეგ BMW-მ და მოგვიანებით Ferrari-მ აითვისა.
Toyota-ს ქავერი ზუსტი კოპირებაა იმისა, რაც BMW-მ წარმოადგინა წლის დასაწყისში.

ეს დეტალი ალაგებს უკან მიმავალ ჰაერს და უკანა ანტიფრთა უფრო ეფექტურად ღებულობს ამ ჰაერს.
ამას დიდიხანია ვაკვირდები და კითხვაა, რატომ აქამდე დანარჩენებმაც არ დააკოპირეს თავის ბოლიდებზე.
ამის გარდა ყველა გუნდს ექნება ბევრი ახალი თუ განვითარებული დეტალი, რომელიც არ ჩანს, ან ვერ ვხედავთ, მაგრამ ამ პერიოდის დროს ტრადიციია, რომ ბოლიდი საგრძნობლად ვითარდება და შეიძლება ოდნავ შეცვლილი სიტუაცია ვიხილოთ მომავალ GP-ზე.
////////////////////////
When Ron Dennis was asked about the relationship between Fernando Alonso and Lewis Hamilton, the McLaren boss said:
'They're fine together. You should see them playing Playboy… I mean Playstation together.' Been away from home too long, Ron?
////////////////////////
მეც და ალბათ ბევრს აინტერესებდა რატომ იყენებენ რამოდენიმე გუნდი (კერძოდ McLaren, Ferrari, Renault) კამერის თავზე წაგრძელებულ ანტენას, რომელიც ბოლოში არის მოღუნული პილოტისკენ???

პასუხს გადავაწყდი Renaulrt F1 - Blog-ზეIt's called a Pitot Tube "Josephine", a version of what we normally run on the nose. It's collecting dynamic data about the car, by measuring how quickly the car is moving through the air amongst other things. It's a more sophisticated version than what we run at races, but would only be allowed in testing.
/////////////////////////////
Silverstone-ის ტესტები დამთავრდა.
1 MASSA Ferrari 1’20.805 87
2 ROSBERG Williams 1’21.274 98
3 ALONSO McLaren 1’21.284 58
4 PIQUET ING Renault F1 Team 1’21.357 108
5 TRULLI Toyota 1’21.703 70
6 COULTHARD Red Bull Racing 1’21.933 69
7 GLOCK BMW 1’22.456 80
8 SPEED Toro Rosso 1’23.049 65
9 ALBERS Spyker 1’23.374 36
10 VAN DER GARDE Spyker 1’25.865 5
Sir. FW