
ძალიან საინტერესო დღე იყო და სასიამოვნოც ჩემი გუნდისთვის, მართალია ეს მხოლოდ ტესტებია და ყველა გუნდი თავის პროგრამას ახორციელებს, მაინც ფაქტია ფერარი ვერ ჩამოიყვანეს პირველი ადგილიდან... თან აღსანიშნავია, რომ ძალიან ბევრი შეცდომა მოუვიდათ, როგორც ფერარის ისე მაკების პილოტებს გამოსვლების დროს, რაც იმას ნიშნავს, რომ ისინი საკმაოდ რისკავდნენ და სწრაფად დაიოდნენ პრაკტიკის კვალობაზე... და ერთი დეტალიც წლევანდელ ჩემპიონატში, რამდენიმე იშვიათ გამონაკლისს თუ არ ჩავთვლით, რატომღაც პრაქტიკების შედეგებით პირველ ადგილოსანი გუნდი რბოლაზეც და კვალიზეც პირველია, წლევანდელ ჩემპიონატში სტრატეგიები და სისწრაფე, თითქოს პრაქტიკებზევე იკვეთება... კიმი საკმაოდ ძლიერად დადიოდა ძალიან სწრაფი იყო, მაგრამ ეს სისწრაფე სექტორების მიხედვით სხვადასხვა წრეებზე გამოიხატა, თორემ ისე ბევრად სწრაფი იყო მასაზე... და დარწმუნებული ვარ, რომ უკვე დადგა კიმის დრო, რომ ის მასაზე წინ დადგეს, ხოლო დადგება თუ არა ის მაკების წინ, ამას ხვალ და ზეგ შევიტყობთ... მე ძალიან იმედიანად ვარ და მოუთმენლად ველი ხვალინდელ დღეს... აქვე ალონსოს ინტერვიუ, სადაც იგი ამბობს, რომ ძალიან ძნელი იქნება საფრანგეთში ფერარის დამარცხება... (მაგრამ ის სულ ასე წუწუნებს ხოლმე, ბევრი არ დაეჯერება...)
"I think Ferrari are stronger, no doubt," Alonso told reporters after the session.
"On Friday we want to believe that they run with a different strategy in terms of fuel, so tomorrow we will see. But
they definitely improved their car a lot so it will be very difficult to beat them."The Spaniard, however, played down his performance and admitted it was more or less what he was expecting.
"It's only Friday," said the Spaniard. "We knew more or less regarding our strategy and our fuel that we would probably not be in the top three or top four. So eighth position is more or less as I expected."

ხვალ და ზეგ იგივე სიტუაცია, რომ განმეორდეს ეს იქნება უდიდესი გმირობა ფერარის გუნდისა და ისტორიულ სანაგვეზე მოისვრის ისეთ მოსაზრებას, რომლის მიხედვითაც ამხელა სხვაობის აღმოფხვრა მომდევნო ტრასაზე შეუძლებელია (რომელ აზრსაც დღემდე ვიზიარებ და იმედია ჯერჯერობით...) კიმი იმდენად მონდომებული იყო პრაქტიკის დროს, რომ ერთ-ერთ მაკლარენს ტრასაზეც კი გაუსწრო, ასე რომ დღეს უკვე მჯერა, რომ კიმის შეუზლია ამ რბოლის მოგება... მე გუშინ მაინც დავდე კიმიზე, მაგრამ ბევრი ვერ გავრისკე და 20 ლარი დავდე, მაგრამ მე მგონი წყალში არ მიყრის ამ ფულს ქერა ფინელი...

აღსანიშნავია, რომ მეორე პრაქტიკის დასრულებამდე 15 წუთით ადრე ყველა მრბოლელი გამოვიდა ბოლო წრეების გასაკეთებლად, მაგრამ კიმის ჩაუვარდა ბოლო წრეების გავლა მანქანის პრობლემის გამო და გასახურებელი წრის მერე ეგრევე შევიდა პიტსტოპში და მხოლოდ ორი წუთიღა იყო დარჩენილი, რომ დაბრუნდა და შესაბამისად უსწრაფესი წრეების გაკეთება ვერ მოასწრო ბოლოს...
ნუ შეიძლება ითქვას, რომ პარასკევი პრაქტიკის საფუძველზე ამხელა ოპტიმიზმი არ უნდა მქონდეს და შედეგებს, რომ დიდი მნიშვნელობა არ აქვს ამას ტორო როსოს III და V შედეგებიც მოწმობა, მაგრამ მე მაინც ფერარისა და მაკების შედეგეზე ვაკეთებ აპელირებას და თან აღსანისნავია, რომ მაკები ბოლო 3 ტრასაზე არც პრაქტიკებზე თმობდა 1-2 ადგილს... ასე რომ ოპტიმიზმის საფუძველი მაინც მაქვს... ისე საინტერესო დეტალი III-V ადგილზე გასული ტორო-როსოს ფერარის მატორი აქვს...
ნუ მეტი რა შეიძლება ითქვას, მაკლარენი ამბობს, რომ ხვალ ისინი ბევრად უკეთ გამოვლენ,
ჰაიდფელდმა შეიძლება გამოტოვოს საფრანგეთის გრანპრი ზურგის ტკივილის გამო...
ისე კი ველოდები ფერარის დაბრუნებას და სიმართლე გითხრათ სხვა გუნდებზე ინფოები ვერც გადავიკითხე... ფერარის კომენტარები კე ჯერაც არ არის გამოქვეყნებული, არადა როგორ ველი... და შესაბამისად მათი კომენტარების გარეშე ვაქვეყნებ ამ პოსტს...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
გაკეთდა უკვე კომენტარები ფერარიდანაც და მათ კომენტარებს გადმოუთარგმნელად ვაქვეყნებ...
Kimi Raikkonen: "I would say that this was quite a positive day. We worked well and I think we can be competitive this weekend. The car went well right from the morning, but there is still room for improvement. However, as usual on a Friday, it is hard to say what the real pecking order is in the field. The performance of the two types of tyre we have here is pretty similar, even if I never managed to get a clean run with the softer on and so it's hard for me to say which is quicker."
Felipe Massa: "Today we were quick and we have found a good balance right from the first few laps in this morning's session. I think the work which culminated in the test session at Silverstone is beginning to produce results. We were competitive and I think that can continue for the rest of the weekend. The harder tyre seems more consistent in terms of performance, while the softer one seems to give more grip, which will be useful for qualifying."
Luca Baldisserri: "The first day of free practice produced positive signs and we tackled it in a slightly different way to usual. Both drivers reckon they are satisfied with the handling of the F2007, which proved to be well balanced right away and we have found a good base from which to work out the best set-up. The performance of the two tyre types seems very similar, but we need to take into account that things could change as the condition of the track surface evolves."
Kimi Raikkonen Chassis: 262
Practice session 1: 1st, 1:15.382, 22 laps
Practice session 2: 2nd, 1:15.488, 28 laps
Felipe Massa Chassis: 260
Practice session 1: 2nd, 1:15.447, 22 laps
Practice session 2: 1st, 1:15.453, 38 laps
This post has been edited by rooney on 29 Jun 2007, 21:19