რბოლით ვისიამოვნე SportCafe-ში. liveTiming-ი მხოლოდ ეხმარებოდა, ამას ყველაფერს ////
ოჟიკა ვნახე McLaren-ის ატრიბუტიკაში და ოდნავ მოიწყინა შედეგით, რასაც ვერ ვიტყვი ჩემ თავზე ///
ვინაიდან აქ ბევრი იწერება რბოლაზე, მე სხვა საკითხებს შევეხები ///
Faskunjii
ჯერ ადრეა CDG-ზე საუბარი. შეიძლება ვერ ვიხილოთ ეგ გადაწყვეტილება
გასწრების გასაუმჯოსებლად შექმნილია ჯგუფი რომელიც შედგება - McLaren, Ferrari, Renault-ს ინჟინრებისგან.
ეს ჯგუფი წელს შეიქმნა და ჯგუფის ერთერთმა წევრმა, რომელიც გახლავთ უნიჭიერესი პეტ საიმონდსი - რენოს podCast-ში ისაუბრა ამ თემაზე და ძაან კმაყოფილია მიღწეული შედეგებით.
//////////////////
უკვე მეორე რბოლაა, რაც აიკრძალა - რბოლის დაწყებამდე, ბოქსებიდან გასულმა ბოლიდმა ნელა იაროს, სტარტზე დასადგომათ. ადრე მხოლოდ ბოლო თორმეტი ბოლიდი აკეთებდა ამას ვინაიდან ისინი მეტ საწვავს ისხავდნენ და სწრაფი სიარულით ტრრასის მდგომარეობას აფასებდნენ.
თუ ერთი პილოტი ათეულში იყო და მეორე გარეთ, მაშინ ათეულში მყოფს აწვდიდა ინფორმაციას თანაგუნდელი და მას შეეძლო ფრთების რეგულირება ან ის სხვა ნასტროიკები, რაც დაშვებულია ამ პროცესში.
ეხლა ყველამ სწრაფად (განსაზღვრული ტემპით) უნდა იაროს. ეს ყველაფერი იმიტომ, რომ უსაფრთხო იყო, როდესაც ზოგი ნელა მოძრაობდა (პირველი ათეული, ბენზინის ეკონომიის მიზნით) და ზოგი ჩქარა, ინფოს მოსაპოვებლად.
//////////////////
GP2-მა F1-ისგან კი არ უნდა ისწავლოს არამედ პირიქით, ვინაიდან ამ კატეგორიამ ძაან დიდი პოპულარობა მოიპოვა თავის ჭკვიანური გადაწყვეტილებებით.
Slick-ები, წინა ფრთა სწორი, ელემენტარული აერო, No TC და ა.შ.
მართლაც, რომ მაგარი პოპულარულია და ბევრი კაი პილოტი გამოზარდა. წელს ტიმო გლოკია ისეთი, ვინც შეიძლება ჩავთვალოთ F1-ისთვის მზად. დანარჩენები არაუშავს (კაზუკი ნაკაჯიმა, ბრუნო სენა და 1-2) მაგრამ მთლიანობაში ყველაზე სუსტი სასტავია GP2-ის ისტორიაში.
2006 წლის თურქეთის რბოლა ყველაზე სერიოზულია, რაც მინახავს.
ლუის ჰამილტონმა პირველ წრეზე შეცდომა დაუშვა და რომ დაიწყო ბოლოდან - მეორეზე დაამთავრა და ისეთ მოკლე რბოლაში, როგორიც არის GP2.
GP2 - Turkey - Race - Review///////////////////
ცოტა რბოლაზე:
2 გზის ჩემპიონებმა ისეთი სერიოზული შეცდომა დაუშვეს, რომელიც არ ეკადრებოდათ.
ჰეიკი გაუშვეს 1 სტოპზე, სადაც ბოლიდის სიმძიმე სერიოზულ დანაკარგს იძლევა, ვიდრე სხვა ტრასებზე.
თითონ ჰეიკი, ერთერთი ჰაილაითია ამ სეზონის და სუტილთან ერთად ბევრ ქებას იმსახურებს.
კუბიკას მეტი უნდა შეეძლო და გაესწრო, რომლისთვისაც 9 წრე ქონდა მოცემული.
Alonso-მ ამ ბოლო დროს გუნდს და F1-ს ბევრი სალაპარაკო მისცა, მაგრამ ის არ კმაყოფილდება ამით და უკვე ტრასაზეც ნაგლობს.
მისი პირველ მოსახვევში ჩატარებული ტრუკი, არც ისე სწორი იყო და სხვადასხვა გუნდელები არ უკეთებენ ამას ერთმანეთს.
ისე დღეს კიდევ ერთხელ ანახა, რომ One of the Class of field. როცა საჭირო იყო სწრაფი იყო და ლუის არ დაუტოვა შანსი.
მისი მანევრი, ამ მოსახვევში ლუისაზე, ძაან ვაშკაცური იყო და მემგონი, რომ ბევრი რისკიც იყო მისი მხრიდან ///
Sir. FW