დღეს გუნდების მიმოხილვა წავიკითხე და თითქმის ყველას პრობლემები ქონდა - პატარა თუ დიდი.
უმეტესი ამ პრობლემებისა დაკავშირებულია - კოლოფებთან და მატორებთან //
იმედია წვიმის გარეშე გაივლის ვიკენდი, თორე ამათ რომ დააწვიმოს, მაგარი საცოდავობა იქნება //

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
დღევანდელი დროები, არ ნიშნავს არაფერს, არც არასდროს ნიშნავდა და მომავალშიც არაფერს შეცვლის.
დღევანდელი დღე ეკუთვნის გრძელ გარბენებს და გუნდები, სხვადასხვა ტაკტიკით მუშაობენ //
ანუ - ბენზინის რაოდენობა განსხვავდება ბაკებში, ასევე საბურავის მდგომარეობა. ნასტროიკების ძებნა და ბევრი სხვა წვრილმანი, რომელსაც F1 ქვია.
ასე, რომ შეეგუეთ ამ ფაქტს!!!
////////////////////////////////////////////////////
III ვარჯიში, რომელიც კვალიფიკაციამდე ტარდება, ეკუთვნის - საკვალიფიკაციო, მოკლე გარბენებს და რა თქმა უნდა ცოტას გრძელსაც უთმობენ, რათა ღამის ანალიზები, დაცვლიელებები - რომელიც ბოლიდისთვის ტარდებოდა, შეამოწმონ და დაამტკიცონ რბოლისთვის.
საკვალიფიკაციო და სარბოლო ნასტროიკები, ძაან განსხვავდება ერთმანეთისგან და ინჟინრები ცდილობენ - ამ 2-ს შორის - ბალანსი იპოვონ.
ბევრი ბოლიდი კვაფილიკაციაში სუსტია და რბოლაში ძლიერი (როგორც ბოლო 2 წელია - Ferrari, Williams ჭირთ) და ზოგიც კვალიში ძლიერი და რბოლაში სუსტი (როგორც Toyota-ს ჭირდა შარშან)
ხოლო McLaren, Red-Bull & BMW, 2ვე სესიაში კარგათ გამოიყურებიან, ბოლო 2 წელია და ეს რა თქმა უნდა იდეალური ბალანსია ნასტროიკებს შორის - რომელსაც ბოლიდი დადებითად ღებულობს.
ამით იმის თქმა მინდა, რომ მესამე პრაკტიკაც არ არის ბევრის მთქმელი //
////////////////////////////////////////////////////////////
Sir. FW