Almost a week after the diffuser appeal was thrown out by the International Court of Appeal in Paris, the FIA has issued a full explanation of how the decision was arrived at. It’s a lengthy document, very technical and it gives all the reasons why the judges found the way they did.
There were multiple grounds submitted for appeal, all of which were thrown out, from procedural error by the Melbourne stewards to going against the spirit of the overtaking working group to unecessary expense involved in copying the device.
At the core of it was a judgement on whether the device was outside the technical regulations. This came down to debates on multiple transitions between the two planes beneath the car and what an ‘enclosed hole’ is.
It’s all pretty dry stuff, but seems very thorough to my non-technical eye. Anyway you can read it for yourself on
http://www.fia.com/en-GB/the-fia/court_app...4-04-2009-a.pdfThere is quite an interesting passage where this case is compared to the Renault mass damper, which was declared illegal. But the bit that caught my eye and which I found quite amusing was the passage referred to by Williams CEO Adam Parr after the hearing, where Ferrari’s lawyer appeared to suggest that Ferraris of recent years were illegal, albeit ‘less illegal’ than this generation of cars… Here’s the passage, judge for yourself.
“At the hearing, Ferrari acknowledged that multiple vertical transitions had been used by many teams in the past, including Ferrari itself, and argued that all such prior uses (including its own) had constituted a technical violation of the TR which had been tolerated.
“However, it argued that where multiple transitions had been used at the front of the car, rather than the rear, this constituted only a minor breach which could have been easily remedied, had it been necessary to do so, without a significant detriment to performance. Ferrari contends that multiple vertical transitions at the rear of the car have not been seen before and constitute a more serious violation which should not be tolerated. “
Anyway that’s that over with, unless BMW decide to continue with its appeal from Malaysia, which Mario Theissen did not rule out. F1 teams are now engaged in an arms race to build their own versions of this hotly contested device as quickly as possible.
ალენის გამოხმაურებაა ფიას მიერ დადებულ ოფიციალურ დოკუმენტზე.. რომელიც გამოქვეყნდა... სასამართლოს ეხება.. სადაც დიფუზორებზე ატრაკებდა 3 გუნდი.. მათ შორის ფერარიც.. და კარგად წაიკითხეთ ის მომენტი სადაც ფერარიზე წერს ალენი.. ეხლა ინგლისელი არის თუ ბრიტანელი და იტალიელებს ვერ იტანს ეგ სხვა ამბავია.. მაგრამ ისე გავს ეგეთი რაღაც აქვთ ფერარის სასტავს იქ ნათქვამი.. ჩვენც ვარღვევდით წესებსო მაგ ლაზეიკითო.. მაგრამ ჩვენ ნაკლებადო.. და ესენი უფრო მეტადო.. იმიტო რო ჩვენ ბოლიდის წინა ნაწილში ვიყენებდითო.. ესენი კი უკანაშიო

))
კაროჩე წაიკითხეთ.. შიგნითვე არის ლინკი მთლიან დოკუმენტზე.. ძაან მაგარია თუ დაუკვირდებით.. ყუველაფერი დღესავით ნათელია.. თუ რა გამოიყენა ბრაუნმა და დანარჩენმა დიფუზორშიკმა...
* * *
“It is very unfortunate because if you look at the first part of the race, Felipe did a fantastic job, ” said Domenicali. “He was really much faster than Sebastian Vettel, who was with low fuel and we had more fuel. So, honestly, in that condition it was perfect.
ეს დომენიკალი მაგარი სირია რა... გონკას პავტორში მაინც უყუროს და ისე იბაზროს რომელ წრეზე ვინ უფრო სწრაფი იყო.. და რამდენი ქონდათ საწვავი.. კაიც იყო მე-3 ზე.. ესეც იმიტო.. რო არ ქონდა გაკეთებული პიტ სტოპი.. რა არის ამაში გასაკვირი? ვერ გავიგე რა!! რამდენჯერ მინახია ვიხაც ბურდეები და შუა პელეტონის ხალხი პირველ პოზიციაზე როცა არ ქონდათ პიტ სტოპი გაკეთებული... კაროჩე რა.. ეხლა თავს იზღვევს თუ რას შვრება ვერ გავიგე ბლიად.. ესეიგი დომენიკალის რო დაუჯერო.. მასა თუ ასე სწრაფი იყო.. და პიზდეცებს შვრებოდა ბევრი საწვავით.. ესეიგი ბოლიდი სწრაფი ყოფილა.. ქება და დიდება ფარარის! აქედან გამომდინარე.. კიმი იყო მე 5 ზე.. იმასაც არ ქონდა პიტი გაკეთებული.. ის ნაწილობრივ ყლე ყოფილა

) ხო და შემდეგ ელექტროობა დასველდა.. ეს ვისი ბრალია ნეტა??? ბუნების??? და ჩინეთის ამინდის?? მათი ბრალი არაა ბლიად????? ასეთი თავსირთაქვა როგორ უნდა იყო რა... თფუი!! რაღაცეებს ებღაუჭება ფერარი და ეგ არ მომწონს მაგრად.. მოშნად აქვთ დარხეული მთელ ფერარის და დროზე მიხედონ საქმე.. თორე ისტორიაში შევლენ როგორც 4 გონკაზე ქულა აუღებელი ფერარი.. როგორიც არ ახსოვს ისტორიას.. სირები ეგენი!
ფელიპეს რაც შეეხება.. კარგად იარა.. მაგრამ არც ისე.. როგორც ეს დომენიკალიმ და მისმა ფანებმა დაგვიხატეს.. დროეებს შეხედეთ წრეებზე..

ფეთელს რო ადარებს ეგ კვერცხი.. სხვას მაინც შეადარე რა..
და კიდევ არავინ იცის.. პიტ სტოპის შემდეგ რას იზამდა მასა.. მასე მშვენივრად მიდიოდა რაიკონენი.. შეცდომის გარეშე.. მე 5 ზე.. მაგრამ დაუმძიმდა ბოლიდი.. ახალი საბურავები და კი დაერხა.. თურმე მასას შანსი ქონდა.. გაწელე გამოწელე.. მე-6 ადგილი.. ეგეც ყველაზე მაგარ ვარიანტში.. ხო კაი შედეგია არა ფერარისსთვის.. ???? და ეგენი ამას არ გვიმართლებსო უძახიან.. არ გიმართლებთ არა სირები ხართ მთელი ფერარი ერთად აღებული!!! ეს ვინ ვნახე ამის დედაც! რეალობის შეგრძნება დაკარგული აქვთ!
ალბათ მიმიხვდებით რო ფერარის ხელმძღვანელობაზე ვამბობ ამას

უბრალოდ დაემატა ყველაფერი.. ჯერ საქმეები ურჩიეს ადამ პარს.. ეგეთი როგორ თქვი ჩვენზეო.. ჩვენო უმწიკვლო ხალხი ვართო.. თურმე უარესებს ამბობენ გარჩევაზე საქმის.. ოღონდ დაეშტრაფათ ის 3 გუნდი.. და სპასობნი იყვნენ ყველაფერზე.. დაჟე საკუთარი თავი გაიმტყუნეს.. ჩვენც ვიყენებდით მაგ მომენტს რეგლამენტისო.. კაროჩე რა.. შემდეგ ეს სირი გამოდის და მასა ფეთელსაც ჯობდა და რა მაგრები ვართ ფერარიშიო.. ოღონდ ის ტიპია დასაჭერი იზოლენტას ვინც ახვევდა სადენებსო

))
მე რა მანერვიულებს.. მაგრამ შემდეგ ექმნება ხალხს ისეთი შტაბეჭდილება რო აი რაღაც დაგვალკდა.. არ გვიმართლებს ..ასე და ისე.. თორე მაგრები ვართ.. და ეს ტეხავს.. რეალური პრობლემა რაშიც არის იმაზე ხუჭავენ თვალებს..
ეხლა არის ასეთი მომენტი
ფერარიმ გამაზა წელს აბსოლუტურად ყველაფერი!
ბოლიდი ნაგავი, დიფუზორი არა ისა კიდევ.. მაგის მოფიქრების თავი მაგათ ვინ მისცა.. ერთადერთი რაც წელს კარგად არის.. არის პილოტები!!! ორივე მოწოდების სიმაღლეზეა.. უბრალოდ აი მაგათ ნამდვილად არ უმართლებთ.. რო ასეთი ურემზე ზიან..
This post has been edited by რასტრელი on 21 Apr 2009, 02:58