Вопрос: После сегодняшней ситуации становится ясно, что в команде есть гонщик №1, и гонщик №2?
Стефано Доменикали: Нет.
Вопрос: Почему?
Стефано Доменкали: Потому что в противном случае я бы сказал "да".
ამ დიდი სიბრძნით , გადმოცემის ორიგინალურობით, რაღაც საოცარი ბავშვური გულუბრყვილობით და ენატიკტიკობით გაჟღენთილი დიალოგის მომენტით მინდა დავიწყო ჩემი პატარა აბზორი ბოლო გონკის
ხუმრობა იქეთ იყოს, ჩემი სიძულვილი მისტერ დომენიკალისადმი.... მაგრამ...
რაც გაკეთდა გუნდში ეგ დასაფასებელია... სუფთა სპორტულ კუთხეს ვამბობ.. და არა სხვა... არასპორტულს.. ნანდოს-მასას პოზოციის გაცვლას ვგულისხმობ..
მაგრამ ეგ კაკ რაზ არ არის ამ წუთას საბაზრო.. იცოდა ფერარიმ რო მაგის გამო გონკის შედეგებს არავინ გადახედავდა... და ეხლა ეგ ფული, რაც დააკისრეს.. ამ გონკის მოგებას ვერ გადაწონის და ვერ აჯობებს.. ასე რო პრობლემას მე მაგ ამბავში ვერ ვხედავ.. გუნდი მაქვს მხედველობაში... თუმცა მაგ საკითხე ჩემი აზრ
მაინც მაქვს.. როცა იცი, რო სტარტზე შენი ბოლიდები მე-2,3 დგანან.. ეგ უნდა გათვალო.. თუ პირველ-მეორეზე გადასვლის დროს.. პოზიციები მასა-ნანდო გახდა.. და საბოლოოდ იცი, რომ სტავკა ნანდოზე გაქვს გაკეთებული სეზონის განმავლობაში.. რაც ჩანს პირდაპირ ყველაფრიდან... მაშინ გონკამდე უნდა გაიასნდეს ეგ ყველაფერი.. ანაც ისე უნდა გქონდეს გაიასნებული..რომ არ დაჭირდეს პილოტს მაგაზე რადიოთი აჩოტის ჩაბარება-გადაცემა-ბოდიში და ასე შემდეგ..
უნიჭობა უნიჭობად..
აქ ორი ვარიანტია..
1. ფერარიში საერთოდ არ უშვებდნენ ეგეთ ვარიანტს.. რომ ამ სეზონზე გაჭირვებული მასა.. ყველას აჯობებდა სტრატზე და გავიდოდა წინ.. შემდეგ 3 წამით წავიდოდა ატრივში... ამას დაჟე სმედლიც ვერ აღიქვამდე... ისე უძახოდა ფელიპეს... ბიჯო.. 3 წამიანი ატრივი გვაქვს და რა მაგარი ხარო.. რო მაგაზე მივხვდი მე ლიჩნად.. ყველას მაგარი უკვირდა ეგ ამბები.. მგონი მასაც.. ნუ ეხლა პიტის შემდეგ წამოეწია ნანდო.. და შემდეგ უკვე ეგ ყბადაღებული ჰარდი.. რომელიც მასას მაგარს უჭედავს.. და ეგ პრობლემა მთელი 10 გონკა ფერარიმ ვერ გადაჭრა.. აი აქ ცოტა დააჯდა ხვოსტზე ნანდო.. ძალიან ცუდი აბგონის მცდელობა ქონდა.. კინაღამ აიტაფნენ.. ერთხელ კიდეც გაასწრო.. მაგრამ ვერ მიიყვანა აბგონი.. როგორც ეს ხდება ხოლმე წელს.. ნანდოს მხრიდან.. ნუ ფერარია ბრალში გასწრებისას რო უჭირთ.. ნანდოს ბრალი ეგ არ არის.. ვიცით ეგ... ხო და ამის შემდეგ.. უკვე დარჩა საჭირო დირექტივის მიცემა.. აი ამას ვამბობ..
როცა ყველაფერი გაისნაბული გაქვს.. ამდენჯერ ნანდომ ღიად აჩვენა ყველას, რომ მასა არის მეორე პილოტი.. ამდენჯერ მოხდა საკამათო ინციდენტები.. ბოქსებშიც.. გერეთაც.. ნანდოს მიერ მასასთვის გაფუჭებული გონკების შემდეგ კომენტარებს ვგულისხმობ... აი ასეთ სიტუაციაშ.. ეგ არ უნდა გააკეთო.. არ უნდა დაგჭირდეს.. ამის თქმა მინდა.. თორე ეგ რო 100 % იანი მასე რო უნდა ყოფილიყო.. მაგი გონკის თავში.. პიერველი წრის შემდეგ დავწერე.. გაატაროს უნდა ბოლოს მასამ ნანდო თქო.. ეგ იქნება აუცილებელი ამ სიტუაციაში თქო...
ამაზე მოვრჩეთ.. გასაკეთებელი გაკეთდა.. და ეხლა მენეჯერი როცა ###ა.. იქ იზდერჟკი მოსალოდნელია.. კაკ რაზ ეგ სიტუაციაა
გონკაზე კი
ფერარიმ საკუეთესოდ იმუშავა..
იყვნენ სწრაფები წინა გონკებშიც.. უბრალოდ არეული გონკები არ არის მათი კოზირი წელს..
აქ კი.. ყველაფერი კარგად წავიდა.. აი ძალიან კარგად.. პილოტებმას ივაჟკაცეს .. და მათი ეს დარაობტკებები.. განახლებები.. კარგად მოერგო ბოლიდს.. გაამართლა.. ამისათვის მთელ ფერარის საინჟინრო, აეროდინამიკურ ნაწილს დიდი რესპექტი.. შეძლეს თურქული ტაშტის შემდეგ.. ასეთი სწრაფი და მოქნილი ბოლიდი განევითარებინათ.. ყოჩაღ!
რედ ბულს უჭირს..
ჭკუაში არ უჭირთ.. მაგრამ ამ გამოუყენებელი მოგებების რესურსში უჭირს..
ვებერი , როგორც ყოველთვის კუკვიზაციას განიცდის დრო და დრო.. ანუ სტაბილური არ არის.. ანაც როცა ბოლიდი არ არის ყველაზე სწრაფი და ის სადღაც იმ პოზიციაზე დგას.. როგორც გუშინ იყო.. საერთოდ უვარგისია გუნდისათვის.. აი უვარგისი..
ფეთელიც არ მომეწონა გუშინ.. არანაირი ნაჟიმი.. არანაირი ბრძოლის სურვილი არ ყოფილა მის პილოტობაში.. თორე ბოლიდი ისეთი ბანძი არ ყავდა.. რო ვერ გაკეთებინა რაიმე.. მთელი გონკა ახლოს იყო ... არ ვიცი რა ჭირდა.. ნუ მე ეხლა ძაან მოხიბლული არ ვარ მისი ოსტატობით.. დაღვინება დაღვინებაო.. მგონი გაიხარდა ეგ ბიჭი.. და რაღაც მგონია, რომ ლუისას დონის პილოტი ვერ დადგა.. იქნებ სუბიექტური აზრია ჩემი.. მაგრამ ასე მგონია ამ ეტაპზე.
მაკლარენი
გაუჭირდათ ახალს დანერგვა.. აქედან პრობლემები.. მაგრამ მაქსიმალურად ცდილობენ პრობლემების ლოკალიზირებას.. უნაკლო პილოტაჟით.. და ქულების აღებით.. ზედმეტი სისულელეც არ მოსდით.. მოკლედ კარგი, ჩამოყალიბებული, ძლიერი გუნდია.. რომელსაც ასევე ძლიერი ორი წლევანდელი უძლიერესი პილოტი ყავს.. ასეთ დროს.. უფრო ჩანს მათი კლასი.. გუნდისაც და პილოტებისაც.. როცა ნელი მანქანით.. როცა თავს ზემოთ ძალა არ არის.. მაქსიმალურ შედეგს იღებენ.. ალალი იქნება მაგთვის ნებისმიერი ჩემპიონობა.. ჩემთვის გუნდის მუშაობის ეტალონია წელს.
მერსედესი..
არ ვიცი რა დეფექტია ასეთი.. თანაც თანდაყოლილი.. ინჟინრების პრომახია თუ სხვა რამ... მაგრამ ამ გუნდმა ნიკოსაც და შუმისაც სეზონი გაუფუჭა..
უფრო ნიკო მეცოდება.. ეგ კაცი არ დარჩეს ისეთივე უბედო.. როგორც სხვა პილოტები იყვნენ..
მიეცით რა მაგარი ბოლიდი.. მოგების შემძლე.. აი უეჭველი.. ულაპარაკოდ დადებს ეგრევე მოგებას.. მაგარი პილოტია..
რენო
კუბიცა დონეა.. რაც არ უნდა მოხდეს.. სადაც არ უნდა იყოს.. აი კაცი-პილოტია.. მწურავი
უილიამსი..
იმედები მქონდა..
მაგრამ სტარტმა ყველაფერი ჩააიმასქნა..
არა და გვჭირდებოდა ათეულში რა......
საკმაოდ უინტერესო გონკა იყო..
თუმცა ფერარის მოგების ხათრით დიდი სიამოვნებით ვუყურე ბოლომდე..
ეს მოგება მთელ საფორმულა სამყაროს უფრო ჭირდებოდა.. ვიდრე ფერარის.. სწორად გამიგეთ რასაც ვამბობ..
ყველასთვის კარგია.. როცა ფერარი იგებს კრიზისის შემდეგ..
ბრენდი რო იქეთ გადავდოთ..
წითელი ფერი მართლა განსაკუთრებულად მოქმედებს პოდიუმის თავზე...
აი შემდეგ ხვდება ყველა, რომ არ გამოიყენებ შენს შანს ბოლომდე.. და ფერარი ახლოს არის...
მე მაგარი მომეწონა გონკის შედეგები.