არის ხალხი, ველოსიპედებს უმთავრესად სასეირნოდ, სამოგზაუროდ და არა ექსტრიმისთვის რომ იყენებენ.
ჰარდთეილის გამძლეობას და სიმარტივესაც თავისი უპირატესობა აქვს, ამიტომაც ჩარჩოს ამ კონსტრუქციას დღესაც იყენებენ მოტოციკლების წარმოებაში.
დღესდღეობით ტექნოლოგიების განვითარებასთან ერთად ესა თუ ის პროდუქტი შეგიძლია უსასრულობამდე დახვეწო, მაგრამ ადამიანმა სწორედ ის უნდა შეარჩიო, რაც ნამდვილად გჭირდება.
პორშეს უპირატესობა აშკარაა და თვალშისაცემი, მაგრამ ბევრი მაინც ფოლსკვაგენს ყიდულობს.
მაგ ლოგიკით, შემიძლია ვამტკიცო, რომ ყველა ველოსიპედს აუცილებლად კარბონის ჩარჩო, dropper seatpost, კარბონის თვლები და ელექტრონულად რეგულირებადი ამორტიზატორები უნდა ჰქონდეს.
მე კი ეს მირჩევნია ბევრ full suspension-ს