მანი კურიც მაგარი ### ტრასა იყო, გასწრება არ ხდება მისდღემჩი

ნუ კიმი რო იგებდა .. მაგიტო კარგად მახსოვს

და სულ ვთამაშობდი ადრეულ სიმულატორებში.. ჯეფ გრამონდის 3-4 ში

მარა ეგ არაფერი.
წინა რბოლის შემდეგ.. იმ ღამით.. დაიდო პაკრუგოვკები რუსული მაკფანების გვერდზე.
ხო და რო ჩავხედე სებას პიტზე შესვლის წრეს და მის შემდეგს.. მაგრა გამიკვირდა შარლის დროები.. რაც მანამდე ქონდა.. იგივეში გაიარა.. ორი წრე.. ვიფიქრე.. მეტი აღარ შეეძლო.. საბურავების გამო თქო.
ხო და გუშინ წავიკითხე პალმერის ინტერვიუ.. უფრო მანამდე ვიღაცას ქონდა დაკომენტარებული, მაგრამ ის ჩვენნაირი ფანის კომენტი იყო.
ხო და პალმერმა დაწერა გუყშინ.. არ უთხრეს შარლს, რო სება შეიყანეს ბოქსებშიო

არც იმ წრეზე, და არც მეორეზე.. და რო გამოვიდა შარლი და წინ დახვდა სება.. მაგიტომაც ქონდა რადიოში ისეთი ### ხმა

ტიპი გამოყლევდა

ანუ ის ცნობილი ჰამერ თაიმ.. რო უძახიან პილოტებს.. როცა ერთი შედის და მეორეს ჭირდება კაი დროს დადება.. არ ყოფილა..
ანუ როგორც კი დაინახეს ფანჯარა უკან, სადაც ეგრევე ტრაფიკში არ მოხდებოდა სება.. ეგრევე ჩასძახეს და შარლი დაიკიდეს

გასაგებია შარლმა რო იპროჭა კვალიზე მონცაში.. გასაგებია, რომ სპაზე სებას და მის დამქაშებს ჰგონია კი არა და100 % ით არიან დარწმუნებულები, რომ სებას რო არ შეეჩერებინა ის ერთი წრე ლუისა.. შემდეგ გადაასწრებდა შარლს და ვერ მოიგებდა..

ნუ შარლი ხო მანამდე სულ მაქსიმუმზე დადიოდა.. და ზაპსი არ ქონდა რა დროში მომატების

მარა ამის შემდეგ იავნად რო მოიტყნას დედა შარლმა და ხმა ვერ ამოიღოს წითლებმა.. არ უნდა გაგიკვირდეთ.
არის მომენტი, როცა პილოტი პროჭობს.. არის მომენტი, როცა გუნდი პროჭობს.
განსხვავება არის ამაში.
არაფერს აღარ გაატარებს გუნდისგან შარლი. არც სებას სადმე, არც სლიპსტრიმს გაუკეთEბს.. აი ეცდება რო ბოლომდე ჩატყნას სადაც დაიჭერს სებას. სხვა გამოსავალი არ აქვს.. თუ ეს ვერ ქნა.. პირველი მაგინებელი მე ვეყოლები