რავი აბა
ბევრი მისტირის ატმოსფერულ ძრავებს რა.. ხმებს უფრო
თორე ეხლა ატმოსფერული რატო სჯობს ტურბოს.. ეს რო კითხო ათას რაღაცას დაგიწერენ.. და არც ერთი არ იქნება ბოლომდე სიმართლე.
ხმის გამო თუ მოგენატრება ის ძველი ძრავები.
დალშე ეხლა აი ტურბო რატოა ატმოსფერულზე ცუდი ამას ვერ ვხვდები?
შიდაწვის ფანატი ხარ.. შენი მოგონილია.. უფრო კარგი პრინციპია გამოყენებული თუ რა?

საბოლოოდ ისევ ხმაზე დავდივართ.
არა მგონი ამათმა ატმო დააბრუნონ. ატმო კი არა და 1.0 არ გახადონ ძრავები .. თანაც სულ მწვანე .. არ გამიკვირდება

ეხლა მაინც და მაინც 5 ლიტრიანი ### ატმო თU არ დევს ბოლიდში ისე ხო ვერ ავითარებენ იმ სიმძლავრეებს რაც ეხლაა.
რიჟა ბაზარია რა.
ლაივში ბევრს გვინახავს აქედან ფ1 ის რბოლები
ზოგს ატმოები
ზოგს ტურბოები.. ნაკლები ხმით, უფრო დიდი ხმით..
მე ჩემი გადმოსახედიდან გეტყვი, რომ 2016 ში როცა ტურბინის ხმა გავიგონე.. და შემდეგ ფ2 ის ბოლიდები გამოგორდნენ ტრეკზე

დავიკიდე ფ1 იმ მომენტში. ისეთი ხმებით მოძრაობდნენ იმ წლის ფ2 ები რო გავარტყი უხმო ტურბინებს

თუმცა ეხლა ბერუშით ტრეკზე ჯდომას.. ისევ ნორმლაურად ყურება მირჩევნია

ვისთვის როგორ მოკლედ.
ხმის პრობლემა თავიდან იყო.. ეხლა უკვე კაციშვილი აღარ აპელირებს ამაზე.. არც ექპსერტები და არ არავინ.
უბრალოდ ეს ### რეგულაციებია სირობა. ამაზე ჭედავს ბევრი.. საწვავის ლიმიტი და ასეთები. რაშიც მართლები არიან. ეგ არც მე მომწონს. ყველაფერი კი მსოფლიო კრიზისიდან წამოვიდა.
იტოგში ეგ არ არის მთავარი პრობლემა ფ 1 ის.
ვნახოთ როგორ განვითარდება მოვლენები.
ტვ ში კარგია ატმოების ხმა
ტრეკზე კი ყველა ყურში საცობებით იჯდა.. რა აზრი აქვს მითხარი ეგეთი სმენას და ყურებას